Mooi! Hoe was ie eerst?
Echt gaaf, heb heel lang lopen twijfelen over deze. Ben uiteindelijk voor de Aerospace gegaan vanwege de functionaliteiten.
En de band van die van je wederhelft is echt geweldig, die heb ik op mijn andere breitling. Daar heb ik ook rubber voor gekocht, met vouwsluiting. Toch draagt ie gewoon fijner op die stalen.
Thenks
Die ga ik ooit ook nog eens aanschaffen. Erg mooi horloge ook; pakken en wegwezen, net als de Enurance. Alleen heb ik voor nu gekozen voor het niet “krassende” materiaal van de Endurance.
En mooier als je het mij vraagt. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. En als je, zoals jij, beide hebt kun je mooi elke maand een “nieuwe” dragen
Lijkt me niet dat dit onder normale omstandigheden tot stand is gekomen
Ik heb het niet gezegd, maar voor zover ik weet heeft ze geen grote schok gehad. Toen ik het voor het eerst zag, was ik nog steeds behoorlijk verbaasd
Kan me niet voorstellen dat dit ontstaat zonder dat je het merkt. Maar goed; dat zijn mijn gedachten en ik was er niet bij. Los daarvan… balen! Ik verwacht dat zo’n beschadiging ook bij een stalen kast op deze manier uit de “strijd” was gekomen.
Ik heb nog nooit zo’n schade gehad met een stalen of titanium kast, maar ach zo erg valt het nog mee, bij het vervangen van de batterij zal ik vragen om eventueel de bezel te vervangen
Tot uurtje of 9 werken.
Daarna lekker naar huis en zin om wat meer bling om te doen.
Navitimer of chronomat ben ik nog niet over uit.
Eerst ff knallen.
Is mij met dagelijkse fysieke arbeid nog niet gelukt aan de skyracer
Geloof mij, die krijgt klappen.
Elke dag wel een muur oid waar ze tegen aan knalt en knalt en knalt .
Ik heb ooit een slotje getest op hoe sterk dat breitlight is.
Bizar gewoon, slotje is maar dun dingetje maar Jantje Nico hoe taai en hard.
Breekt met een tangetje erbij echt niet zonder behoorlijke moeite.
Heb 1x slotje stuk gehad toen een razende puber de deur meerdere malen dicht probeerde te rammen terwijl mijn skyracer ertussen zat (aan de pols)
De deur heeft happen, de skyracer niet
Het is maar net hoe je een knal vangt natuurlijk.
Precies goed en knak.
Mooi geabsorbeerd en ding kan de wereld aan.
Dat is meteen het mooie aan dat breitlight, het is zo taai als maar kan zijn en kan daardoor goed absorberen.
Denk ik😅
Het is mij ook nog niet gelukt om het Breitlight te beschadigen. Ik vind het haast meer op een soort van steenachtig materiaal lijken. Echt knoert en knoert hard…
Je bedoeld de rubberen band? Heb je die vervangen? Daar ligt namelijk denk wel een heel groot pijnpunt bij deze Skyracer.
Ik kan, los van één verkoper op Chrono24, nergens deze band vinden. Ook bij Breitling zelf niet meer…
Nooit band zelf versleten. Wel t de doorn sluiting kaduuk.
Heb bij e van Baal in Nijmegen toen meteen een nieuwe band gekocht.
Draag deze al jaartje of 4 elke dag en wind zeer zeker nog niet in zicht.
Bandje moet toch wel ergens nog te verkrijgen zijn, bel of mail van Baal anders even.
Heb nog een heel goeie zwarte band liggen, doe ik niks mee.
Denk ik althans dat ik deze heb bewaard.
Zuinig op zijn dan!! Ik ga her en der eens informeren voor de groene… Zal Van Baal eens een mailtje sturen.
Zijn deze al los te krijgen? Benieuwd hoe die nieuwe op een Colt 44 zou staan…
Zowaar weer eens een Breitling in da hause. M’n eerste echte horloge was er ooit 1 (oude superocean) en nu weer 1 in mijn bezit maar dan een latere uitvoering. Blijf een beetje een haat liefde verhouding met t merk hebben. Ik vind ze vaak te groot, te druk en te opzichtig. Tot 2 keer toe nog een Aerospace Evo gehad, horloge wat me erg verraste op een positieve manier. Die wil ik ook nog wel eens terug, ff t blauw in de gaten houden.
Zocht nu een nieuwe “klok” voor op vakantie en daar past deze wel bij. Met 42 nog wel te dragen, niet te druk maar wel een “beetje” opzichtig zeker in deze samenstelling. Nu heb ik er nog een nieuwe zwarte breitling rubberen band bij dus die ga ik ook eens testen.
Moet wel zeggen dat ik weer onder de indruk ben van de degelijkheid van zowel kast als band.
Plaatje bij deze nette glimmerd.