Bij ons in Oosterhout wel. En er zijn grotere/uitgebreidere dealers. Sluiting moest besteld worden overigens.
Gewoon navragen bij dealer bij je in de buurt
Gaaf Hans, staat super op mesh:heart_eyes:
Dat is niet gewoon…de beuk erin…zekers…
Prachtige foto’s van 2 prachtige horloges
Ik ga eens rond bellen/mailen! Heeft iemand hier de nieuwe rubberen band al op een ander model dan de nieuwe Super Ocean?!
Wat een plezier weer van dit horloge. Zoals eerder vermeld 4 jaar lang elke dag gedragen. Toen kwam er een Explorer bij in 36mm. Die draagt om eerlijk toe te geven comfortabeler en zo goed dat ik geen ander horloge meer heb gedragen. Ik kon/kan niet makkelijk wennen nu aan de grote stalen band van de Colt tegenover de 36mm Explorer. Terwijl hij eerst 4 jaar lang als gegoten zat. Ik wil de Colt weer terug op rubber zetten als goede afwisseling. Met vouwsluiting. Zo heb ik hem ooit gekocht.
Herkennen meer mensen het ‘switchen’?
Ik laat de colt op rubber, draagt het fijnst. Ik heb m’n SOH overigens op (mesh) staal en die draagt ook fantastisch. De colt op irgineel staal is wat minder prettig wat mij betreft.
Naar Rolex switchen is voor mij echt geen optie. Wel even naar Panarai-kamp geweest maar bleek uiteindelijk niet de aantrekkingskracht te hebben die Breitling op mij heeft. Die waren dus weer snel weg.
Met je vingers ?