Smeer alles vol
Zo mooi…
Denk dat ik spijt heb dat ik destijds de blauwe niet heb gekocht.
De keuze was toen de Premier of een Explorer .
Dacht dat de Explorer breeder inzetbaar zou zijn en dus daarvoor gekozen.
De Explorer is niet gebleven, de Premier geef ik meer kans dat hij in mijn huidige kijk en beleving zou passen en dus niet zou zijn gegaan als ik die had gekocht.
Jammer, nu blijft het bij plaatjes kijken.
Huidige setup is om geen geld meer aan de aanschaf van horloges uit te geven.
Heb mijn ultieme uiterst persoonlijke collectie nu in de kluis liggen en das een mooi iets
Moeilijk is het wel, om van koop maar raak naar koop maar niks te gaan in 1x.
Want, Oe mooi…Ja gaaf. Wauw…heel dik, poe he…
Klaar met schilderen voor vandaag.
Deze mag af en op zijn stekkie wachten tot morgenvroeg
Voor mij is dit een blijvertje denk ik.
Sinds een maand nu mijn eerste koophuis.
Dus hier ook vooral kijken wat gaaf is, en proberen niet in verleiding te komen. Geen idee hoelang ik dat vol ga houden.
Eerst maar even sparen en gaan kijken wat ik ga verkopen.
Deze foto is de beste weergave die ik tot nu toe heb gezien. De foto’s op de Breitling website deden het geen recht.
Verreweg mijn meest favoriete Breitling. Jawel, ondanks dat het een quartz is. Zit zo fijn om de pols en het model (Chrono) vind ik erg mooi en typisch Breitling.
Zeker een mooie klok! Wat is de diameter?
Ik kan dagelijks kiezen uit deze twee en het blijft lastig welke te kiezen. Beiden mijn favoriet
De SuperOcean wissel ik af tussen rubber en staal, beiden fijne banden. De Avenger laat ik lekker op de militairy band.
41mm. De afmeting maakt hem juist ideaal voor mij.
Er zijn nog wel Chronos die ik mooier vind, maar te groot voor mijn pols.
Inderdaad. Ik vind het ook ergens jammer dat ze dat los hebben gelaten en er inmiddels allerlei modellen zijn met een generiek horloge uiterlijk, zonder dat je ze direct herkend als Breitling…
Breitling was vroeger stoer, grof (soms net té) maar wel altijd direct herkenbaar als Breitling!
The good ol’ days…
Gewoon genieten van je Breitling voor mijn vrouw heb ik ook een quarts gekocht mint groen gewoon top:+1:
Dat gevoel heb ik ook met de Avenger Chronograph 45.
Gevoel is in dit geval een understatement!
Dat is een regelrechte 100% genuine old skool Breitling klatser!
He-le-maal mee eens. De Breitlings worden steeds ‘gewoner’ (en daar kun je blijkbaar een grotere markt mee bereiken). Ik mis wel het oude Breitling met soms bijzondere modellen met bijzondere functionaliteiten
Dus dat. Mijn “grail” was de SOH II en nog steeds een super fijn horloge, maar heb toch meer met de old school Colt…
Iets minder aardappel foto voor de sfeer… old skool, typisch Breitling en draagt by far hee best! En quartz, so what. Praktischer, fijn… grappig, droeg de SOH vaker met kostuums maar nu vaker de 16 jaar oude Colt.