Breitling Only Deel V

Sinds vandaag nieuwe sloffen, dankzij de super snelle service van Eugene van Baal… :+1:t3:

14 likes

50900!? voor wat!? een quartz breitling?

edit: geen euro’s denk ik

Zweedse kronen hè :sweat_smile:

1 like

Dan gaat t al een stuk beter

Tja, das dus 4400 euro’s. En de boutiques doen helaas geen discount. Echt een twijfelgeval.

3 likes

hoef er toch geen

14 likes

Bij twijfel altijd doen!

Erg fijne horloges hoor. En als je er al direct een reserveert weet je gewoon al dat je ‘m wilt!

Ik zou wel de zwarte doen. Vanwege het absurd goed ontspiegelende glas lijkt die nl. ook helft van de tijd blauw! En zwart staat mooier met de onvermijdelijke blauwe rubber band met vouwsluiting.

Ben wel benieuwd welke productie week/jaar ze hebben. Moet haast wel NOS zijn toch?

Nee is nieuw en de laaste geproduceerde. Ik heb al zwart dus moet blauw worden :wink:

1 like

Oke. En welke week/jaar was dat?

Beter! Enne, dan is blauw een no-brainer inderdaad!

Om vervolgens een aantal maanden later er een paar tegen te komen in Roermond voor €2.500. 🫣

1 like

18 likes

15 likes

Oehhh. Mooie klassieker zeg :+1:

1 like

Heerlijke combinatie weer Bernd! :blue_heart:

1 like

15 likes

Prachtig, met diamanten op de camping. Pass me the sugar please :wink:

1 like

Is 1 van mijn eerste Breitlings, inmiddels 16 jaar oud. Draag hem maar zelden, maar zo in het zonnetje mocht hij eens een keer mee naar de camping :sunglasses::sun_with_face:

Thanks Mies :muscle:

Vandaag eindelijk tijd gehad om Breitlings te gaan passen. Vanmiddag even bij Kopmels langs geweest en de nieuwe SuperOcean 44 en de Super Chronomat 44 gepast. Altijd gezellig daar met een gezellig praatje en een kopje koffie.

De nieuwe SuperOcean 44 is mooi maar ik had direct al het gevoel dat hij niet mooi voor mij is. Ik heb er totaal geen klik mee. Ik vind het vorige model SuperOcean 44 (die ik al heb) een stuk mooier en gewoon een blijvertje! Dus de nieuwe kan ik definitief uit mijn hoofd zetten.

De Super Chronomat 44 is echt een topper! Vooral met rubber band. De stalen rouleaux band is het niet voor mij. Ik heb de blauwe gepast maar die is het qua kleur niet, veel te veel te blauw. De zwarte lag er alleen op stalen rouleaux met utc, de band vind ik niets en de utc maakt het er allemaal niet mooier op. De versie met de lichtblauwe plaat is om je vingers bij af te likken, wat is die mooi zeg. Maar daar gelijk het nadeel, hij kost 12k en dat ga ik er niet voor uitgeven. Dus dan zou het de zwarte op rubber moeten gaan worden. Maar vind ik hem dan echt mooier dan mijn Avenger Chronograph 45? Niet perse eerlijk gezegd. Voor mij is de Avenger Chronograph 45 gewoon de oer Breitling en die moet ook gewoon blijven!

De bovenstaande foto’s zijn plaatjes voor de sfeer. Hieronder zoals ik vanmorgen de deur uit ben gegaan, nog steeds van geniet en ik gewoon super blij ben met dit horloge!

Zijn de kriebels dan voorbij? Nee ik denk het niet en ik denk dat ik de jacht ga openen op een mooie (liefst in nieuwstaat) Blackbird 44.

19 likes