Breitling Only Deel V

Flipperitus??? Bij jouw Bas?
Goh what else is new

1 like

:joy::joy:gek he denk nu weer aan een stapje lager kwa Breitling en ander leuk speelgoed

De mijne gaat sowieso never of nooit weg.
Ik zag net dat de prijs nog niet zolang geleden is gestegen naar 9250, en inmiddels alweer naar 9600,=
Prima investering :joy: :joy: :joy:

1 like

Ja volgens mij is list met rubber en staal €10250,-

Geloof me, reken je niet rijk. Breitlings zijn afschrijfkanonnen!

Ik had mij Chronomat B01 voor een retestrakke prijs gekocht en toch met 1k verlies verkocht. Ondanks dat dat de officiële Breitling prijs in diezelfde tijd 0.9 k gestegen was.

Wellicht over meerdere jaren dat het minder erg is, maar ik wilde er z.s.m. vanaf. 0,0 klik met de moderne Breitlings…
En ja dan kost het je geld…

C’est la vie!

3 likes

22 likes

Deze nieuwe Curtiss Warhawk begint toch wel akelig in de buurt van mijn ideale horloge te komen :grinning:

42mm,LTL48mm,geen afgesneden cijfers ,geen(scheefstaande)datum,sierlijke Breitling B,alleen de prijs moet ik nog even laten inweken :thinking:
Blijf 6k aan de pols een bizar bedrag vinden hoewel ik dat een aantal jaren geleden ook van 2-3k vond :grimacing:

25 likes

16 likes

Wat een bizar mooi horloge​:flushed::blush:

Jawel, het duo zwart-blauw is compleet!

20 likes

Vandaag een Weishi 1900 binnengekregen en mijn horloges even getest. De Breitling loopt nagenoeg perfect. Leuk om even mee te spelen en ook te zien wat de verschillende hoeken en standen met een uurwerk doen:

15 likes

Nice!

1 like

Oei…. Die is mooi :star_struck:

Hier snapt mijn vrouw dus heuuuuuuuuulemaal niets van :grin:

1 like

Mooi hé,valt me wel nu pas op dat de bezel gepolijst is,dat moet ik eens in het echt zien :thinking:

Nog een plaatje voor de sfeer :ok_hand:t2:

8 likes

Ja duh, die van mij natuurlijk ook niet. Die snapt sowieso niet waarom je meerdere horloges moet hebben :grin::pray:

1 like

28 likes

Heel mooi zeg, die zie je niet veel (maar 213 stuks?). Worden wel een aantal voor veel geld aangeboden op Chrono24.

1 like

Oef die is mooi!

1 like

Ouftiiii :flushed: :star_struck: :heart_eyes:

1 like