Breitling Only Deel V

Wow wat een prachtexemplaar😳

Ik ben weer aan kijken naar een SO vorige generatie, kleur ben ik nog niet over uit. Weet iemand of er regelmatig wat op voorraad ligt bij de outlet in Roermond?

Plaatje voor de sfeer en wat vond ik deze ubercool en onpraktisch als only watch :joy:

22 likes

De mooiste uitvoering top.

1 like

Ik denk dat je het beste kunt bellen. Ze willen best wat apart leggen voor je. Laatste keer dat ik er was lag er een blauwe 42mm, 2 wit/blauwe 42mm en nog een 46mm.

1 like

Gaat met dit weer prima😃

23 likes

Zon & Schaduw :ok_hand:t3:

19 likes

15 likes

Thx, ga ik maar even doen.

1 like

Sinds zaterdag in mijn bezit, wat ben ik blij met deze. De wijzerplaat is echt mooi en is in de weerkaatsing van het licht iedere keer weer anders. Daarnaast is het horloge sportief maar ook klassiek tegelijk en daardoor heel draagbaar.

26 likes

Wat een prachtige colt!!!

1 like

Mooi!

De avenger op groene canvas gezet vandaag :slight_smile:

23 likes

Blijft altijd weer de favoriet hoor…

20 likes

Colt weer een paar dagen om :+1:t2:

19 likes

Het lastige aan “dunnere” banden vind ik de ruimte tussen de lugs en band zo groot is. Met originele Breitling banden of de wat dikkere banden heb je dat niet.

Ik doe nog steeds mee :blush:

1 like

Erg mooi!

1 like

Mooie foto , blijf deze ook altijd gaaf vinden, samen met de gele variant,
Hier z’n 25 jaar oudere variant, toen Breitling oranje nog lekker gewoon Coral noemde !

15 likes

Wel in 42mm want 44mm is wel erg groot.

Echt een lekker horloge maar twijfel nog of het een blijvertje is. Blijkbaar gelimiteerde uitgave van 100 stuks.

18 likes

Doe mij de 44 maar dan! Vind hem heel mooi en heeft een lekkere Breitling look met de gele wijzerplaat.

Pfoe in 42mm? Erg gaaf :ok_hand:t3:

1 like