Breitling Only Deel V

15 likes

Thx, ga ik maar even doen.

1 like

Sinds zaterdag in mijn bezit, wat ben ik blij met deze. De wijzerplaat is echt mooi en is in de weerkaatsing van het licht iedere keer weer anders. Daarnaast is het horloge sportief maar ook klassiek tegelijk en daardoor heel draagbaar.

26 likes

Wat een prachtige colt!!!

1 like

Mooi!

De avenger op groene canvas gezet vandaag :slight_smile:

23 likes

Blijft altijd weer de favoriet hoor…

20 likes

Colt weer een paar dagen om :+1:t2:

19 likes

Het lastige aan “dunnere” banden vind ik de ruimte tussen de lugs en band zo groot is. Met originele Breitling banden of de wat dikkere banden heb je dat niet.

Ik doe nog steeds mee :blush:

1 like

Erg mooi!

1 like

Mooie foto , blijf deze ook altijd gaaf vinden, samen met de gele variant,
Hier z’n 25 jaar oudere variant, toen Breitling oranje nog lekker gewoon Coral noemde !

15 likes

Wel in 42mm want 44mm is wel erg groot.

Echt een lekker horloge maar twijfel nog of het een blijvertje is. Blijkbaar gelimiteerde uitgave van 100 stuks.

18 likes

Doe mij de 44 maar dan! Vind hem heel mooi en heeft een lekkere Breitling look met de gele wijzerplaat.

Pfoe in 42mm? Erg gaaf :ok_hand:t3:

1 like

Was dit die Limited Edition uit Roermond?

Echt een heel mooi horloge, samen met de wit / blauwe is dit voor mij de mooiste SO.

Helaas zelf nog niet de mogelijkheid gehad om in Roermond langs te gaan.

1 like

Yup in 42mm gele plaat met de lekker politiek incorrecte benaming China
Limited Edition. Je verzint het niet. 🫣

3 likes

18 likes

:joy:

1 like

Heb ze net gebeld, er liggen nu (als ik de beste man goed heb kunnen verstaan) een witte, oranje en donkerblauwe 42, allemaal op rubber.

1 like

Heel mooi maar woon niet in de buurt van Roermond. En in de weekenden wil je er volgens mij niet zijn.

Kom er vast nog wel een keer en anders hier het blauw maar goed in de gaten houden.