Breitling Only Deel V

Thanks :grin: die Outerknown band geeft hem echt een zomerse look ja :sunny:

1 like

Inderdaad, ik heb bij mijn SuperOcean de travel pouch eruit gehaald en de doos daarna niet meer aangeraakt .
Travel pouch is perfect om mee te nemen :+1:t2:

1 like

Soms komt er in het blauw ineens iets blauws voorbij. Ik liep al een tijdje met een Colt 44 Automatic in gedachte en een keer een andere kleur dan zwart is ook wel eens leuk.

Sinds vandaag mijn NA. Gekocht met stalen band en rubber band en ik heb er zelf een blauwe militairy opgezet. Zeer geslaagde combi al zeg ik het zelf.

Het is lastig te zien op de foto’s, maar het is echt de blauwe versie. Ik zal morgen bij daglicht nog een betere foto proberen te maken. En ja, de datum staat niet goed (inmiddels wel) :smiley:

Nu heb ik ook eindelijk een matte vouwsluiting welke op de SuperOcean komt. De gepolijste versie incl. zwarte en blauwe rubber band gaan denk ik naar het blauw.

22 likes

22 likes

mooi,helemaal met die band :ok_hand:

1 like

Hoe lui kan een zondag zijn😉

26 likes

Hier was de ochtend redelijk actief (tennis).

Wat is de wijzerplaat van de Colt 44 toch geweldig. Maar het is wel een lastig te fotograferen horloge.

20 likes

24 likes

Welke afmeting is die? 44 of 42?

Prachtig!!!

Dankjewel!

Dit is een 42mm

1 like

De laatste voor vandaag. Nu eindelijk de kleur goed vastgelegd :blush:

22 likes

19 likes

Wow wat een prachtexemplaar😳

Ik ben weer aan kijken naar een SO vorige generatie, kleur ben ik nog niet over uit. Weet iemand of er regelmatig wat op voorraad ligt bij de outlet in Roermond?

Plaatje voor de sfeer en wat vond ik deze ubercool en onpraktisch als only watch :joy:

22 likes

De mooiste uitvoering top.

1 like

Ik denk dat je het beste kunt bellen. Ze willen best wat apart leggen voor je. Laatste keer dat ik er was lag er een blauwe 42mm, 2 wit/blauwe 42mm en nog een 46mm.

1 like

Gaat met dit weer prima😃

23 likes

Zon & Schaduw :ok_hand:t3:

19 likes