Prettig toch wat moet je met al die zooi waar je toch verder niks mee doet? En je horloge kussentje is een travel pouch, dat is handig.
Bedoelde ik ook in zijn algemeenheid . Vind dat meetapparaat wel heel gaaf!
Ik krijg op de een of andere manier een instant zomer-dagje-aan-het-water gevoel bij deze foto!
Loopt 10 dagen voor?
Oeps …had mijn bril niet op
Thanks die Outerknown band geeft hem echt een zomerse look ja
Inderdaad, ik heb bij mijn SuperOcean de travel pouch eruit gehaald en de doos daarna niet meer aangeraakt .
Travel pouch is perfect om mee te nemen
Soms komt er in het blauw ineens iets blauws voorbij. Ik liep al een tijdje met een Colt 44 Automatic in gedachte en een keer een andere kleur dan zwart is ook wel eens leuk.
Sinds vandaag mijn NA. Gekocht met stalen band en rubber band en ik heb er zelf een blauwe militairy opgezet. Zeer geslaagde combi al zeg ik het zelf.
Het is lastig te zien op de foto’s, maar het is echt de blauwe versie. Ik zal morgen bij daglicht nog een betere foto proberen te maken. En ja, de datum staat niet goed (inmiddels wel)
Nu heb ik ook eindelijk een matte vouwsluiting welke op de SuperOcean komt. De gepolijste versie incl. zwarte en blauwe rubber band gaan denk ik naar het blauw.
mooi,helemaal met die band
Hier was de ochtend redelijk actief (tennis).
Wat is de wijzerplaat van de Colt 44 toch geweldig. Maar het is wel een lastig te fotograferen horloge.
Welke afmeting is die? 44 of 42?
Prachtig!!!
Dankjewel!
Dit is een 42mm