Ach, zolang de Outlet Store nog hun beste POS in NL is …
Dat is natuurlijk alleen maar zo als het een interne Breitling BTQ is en dat is in 90% van de gevallen niet zo.
In bijna alle gevallen is het een externe BTQ, gerund door een externe partner.
De Breitling BTQ’s bij Van Baal in Nijmegen en SC in Rotterdam zijn externe BTQ’s.
Bij Kopmels in Doetinchem betreft het een inpandige Breitling SIS en dat is weer wat anders. ( net als bij bijvoorbeeld Keuvelaar in Middelharnis en in de nieuwe SC Multibrandstore in Eindhoven.)
Daar levert Bretiling dus gewoon horloges aan tegen de gebruikelijke marge en pakken ze dus alleen de leveranciersmarge.
Verwachting is dat er wederom een aantal Breitling verkooppunten gesloten gaan worden in de komende jaren.
Wat is een Breitling SIS?
Shop In Shop
Maar dat het kortingsfeest op een gegeven moment tot een einde zal komen ben ik wel van overtuigd.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt.
Ik denk dat juweliers met een Breitling BTQ zich wat meer aan de regels zullen ( moeten ) houden.
Met een Breitling BTQ zul je je wat meer moeten conformeren aan de “wetten” van Breitling.
Informatief (al wat ouder) artikel op Hodinkee over de Aerospace. Voor de Aerospace fans (als ik)
Aerospace artikel
Dankjewel
Ben benieuwd hoe dat gaat. Een Breitling voor list aankopen klinkt toch een beetje gewaagd. Toen ik voor mijn Chronomat aan het rondshoppen was, bleek overal wel wat mogelijk. Zat ook rond de meest recente prijsverhogingen en het model was op voorraad, maar 15-20% kreeg je overal wel.
Er zijn meer Breitling modellen die ik op het oog heb, o.a. de Pistachio en AVI 765 re-edition. Door de laatste twee prijsverhogingen vragen ze daar nu €8.300 voor.
Dat is mijn ervaring ook wel.
Geniet dan nog maar fijn van deze kortingen
Ik was eerlijk gezegd niet van plan nog een Breitling te kopen. Ben tevreden met wat ik heb
Wat een mooi shot! Die kleur😳.
Deze is mooi, ook de stalen band erbij??