Breitling Only Deel V

Bedankt! … nee … ik heb het horloge jaren lang op leer gehad, maar nu voor de zomer toch maar een rubberen bandje erbij gekocht! :grinning:

Leuk en informatief artikel! :+1:t2:
Toevallig afgelopen weekend heb ik er weer eentje gekocht, kon hem niet laten liggen :grin:

2 likes

Ik geloof er niets van. We accepteren alleen foto’s als bewijs :wink:

1 like

+1

Ben ook aan het kijken naar een oldskool Aerospace.
Een E56062 in two tone uitvoering.

Ben alleen benieuwd hoe lang die uurwerken goedblijven? Tot nu toe heeft ie het al gered!

2 likes

Ik zou persoonlijk de Superquartz nemen, deze zijn zeer nauwkeurig en betrouwbaar.
Mocht je eentje vinden waarvan de band niet netjes meer is, ik heb de two tone band over straks. :+1:t2:

1 like

U vraagt, wij maken er snel eentje.
De band wordt deze week vervangen door de originele Professional band :+1:t2:

10 likes

Ik heb deze op het oog. Is de enige foto die er van is. Binnenkort wrs. in het echt even bekijken, maar vind hem er redelijk uitzien.
En two tone is wel een beetje mijn guilty pleasure. Blingbling!:star_struck:

Eens zien of ik m’n Oris 65 er op in kan ruilen…

12 likes

Mooi, gefeliciteerd! Ik wil ook nog wel eens de originele Aerospace met ‘Navitimer’ op de wijzerplaat. Nog geen goed exemplaar kunnen vinden helaas.

1 like

Dank je, die is wel erg gaaf en oldschool!
Jaren 80 sentiment.
Ik heb dankzij de film Broken Arrow altijd een zwak gehad voor de Aerospace, John Travolta droeg hem op leren band in die film.

3 likes

Hmm… Bad boy!

Dat was toch de schurk?

1 like

Klopt en Christian Slater moest die kernkop veilig stellen die John op scherp had gezet.

1 like

Old-Aerospace-Day :grin::fist:

22 likes

Mooie! Van jou?

yep :heart_eyes:

13 likes

Nog altijd de Colt,dikke anderhalve week alweer :sweat_smile:

23 likes

20 likes

15 likes

Plaatje van vanmorgen

13 likes

Even een vraagje. Is €1750 voor een Titanium bicolor Aerospace met grijze dial uit 2005 (in zeer nette staat!) en full set, beide dozen en alle papieren, (scharnieren doosje wel defect) een goede prijs?

Het hangt allemaal af van de zeldzaamheid/vraag naar het model
Van mijn kant zou ik die prijs niet geven. Voor mij max 1200/1250 en het moet nikkel zijn
Ik kreeg mijn zwarte Evo voor 1850, ze was nog geen twee jaar oud en full set (afkomstig E.v.Baal)

1 like