Breitling Only Deel V

Ik zou wel checken of de digitale display/ LCD unit nog verkrijgbaar is.
Is toch wat kwetsbaar onderdeel ( zeker bij horloge van bijna 20 jaar oud ) en als ie kapot gaat en niet meer verkrijgbaar is het horloge min of meer waardeloos.

1 like

In de winter denk ik altijd, ik ga deze verkopen. :neutral_face: Maar eenmaal zomer vind ik hem toch zo gaaf en relaxed! Past gewoon perfect bij een korte broek, T-shirt en heel veel zon. :grin: :beach_umbrella:

19 likes

Hij blijft heerlijk

22 likes

Ik vind de vraagprijs wel stevig, ze stijgen langzaam in waarde merk ik.
Als alle functies goed werken en ook de minute-repeater, maximaal 1250-1350 zou ik ervoor uitgeven.
Scharnieren zijn altijd al een zwak punt geweest.

1 like

10 likes

Ik kwam net deze Navitimer tegen😍

RB01392A1C1P1

23 likes

Mooi met die parelmoeren wijzerplaat.

2 likes

Mooi

1 like

Nice!
Waar kwam je ‘m tegen? Om je pols?

3 likes

Op het web.
Was dat maar waar, dan ben ik meteen klaar :grinning:

1 like

Sjx heeft er een artikel over geschreven:

1 like

Is echt een gevalletje :drooling_face:

1 like

En dat voor maar 528 miljoen Vietnamese dong :grin:

1 like

Vandaag mag deze weer om :sunglasses:

21 likes

Ja , ik was net onder het bankstel aan het zoeken of ik er daar nog ergens wat heb liggen :grin:

1 like

Gaaf he , alsof je 2 verschillende wijzerplaten hebt :grinning_face_with_smiling_eyes: :ok_hand:t2:

Ooooh prachtig!!!

Bandenwissel, de two-tone eraf en de originele band via Chrono24 kunnen kopen, zelfs de leeftijd klopt van de band en matcht perfect dus met de Aerospace.

10 likes

Franssen Juweliers Hasselt
[13 h]

De minder mooie kanten van ons beroep

We hadden ons 15 juni 2023 wel anders voorgesteld. Rond 3:40 uur werden we opgeschrikt door een inbraak aan onze winkel in de Demerstraat.

De schade aan de rolluik, voorgevel en glas is groot. Ongeveer een 30 tal horloges van Breitling zijn gestolen. De politie was snel ter plaatse, waarvoor dank.

Helaas zijn de daders toch kunnen vluchten.

“Iedereen is gelukkig ongedeerd. De materiële schade is wel aanzienlijk. We blijven evenwel niet bij de pakken zitten en onze beveiliging zal nog aangescherpt worden zoals ook in onze nieuwe zaak, Franssen Heritage in de Kapelstraat het geval is. Daar zijn we uitgerust met de nieuwste generatie SILATEC glas, een glas waar onmogelijk door te komen valt. Die investering zullen we nu ook doen in de winkel in de Demerstraat. We zijn als team diep onder de indruk.” - Willem-Alexander en Annelou

2 likes

Fucking loosers.