Breitling Only Deel V

Proficiat met de nieuwe aanwinst! Zalig horloge. :star_struck:

16 likes

Gedver… wat lekker :green_heart:

1 like

20 likes

Thanks :+1:t2: even naar buiten en weer naar binnen en die lume is net een kerstboom :christmas_tree:

1 like

27 likes

Ik hou ervan.
Wat een pracht!

Super gaaf.

Alleen ben ik altijd bang in dit euro segment dat dat stukje net ff speciaal en anders op den duur gaat vervelen en dan zit je ermee te kijken.

Bij dit soort bedragen is de basis en dus relatief safe qua looks toch wel the best.

Ik grabbel even in mijn horloge krat…

Ja hebbes, dit bedoel ik
Voor altijd en altijd en altijd focking vet.

Lucky me :face_with_hand_over_mouth:

21 likes

Heel mooi ook deze! :ok_hand::+1:t2:

1 like

Wat een ubergave baasklok! (mea culpa voor mijn woordkeuze) :sunglasses:

1 like

Ik zal mij in dat geval opofferen, stuur maar naar mij.
Ik zal dan zorg dragen voor een milieu vriendelijke afvoer :wink:

1 like

Heel nice en mee eens. Rose gold en blauw is mooi, maar ik weet niet of ik daar over 5 of 10 jaar ook nog zo over zou denken, om over afschrijving nog maar te zwijgen.

Persoonlijk zou ik wel een Premier B09 in rose gold willen. Dat is voor mij de ultieme dresswatch, maar budget technisch lastig te plaatsen.

Welke band zit hier om. Is die ook van Breitling?

9 likes

Tja voor mij zou dat blauw zijn, zwart vind ik prachtig bij een ander. Heb nog nooit een zwart horloge gehad en zal er ook nooit komen denk ik.:slightly_smiling_face:
Alleen met de wijzerplaat zou ik al blij zijn, die kunnen ze zo over zetten in de mijne.

1 like

Dat is de militairy band van Breitling. Zeer fijne band. Heb hem in het blauw en zwart.

Vandaag heb ik hem om in het blauw. Morgen ga ik hier even de rubber band op zetten.

14 likes

Gewoon verschrikkellijk…blijf van andermans goed toch af…wat ne wereld…pffff…:tired_face:

Sodeju wat een stunner! Ik geloof dat ik deze van de week ook bij Crownguard voorbij zag komen en ik wilde alweer bijna reageren…

1 like

Zit te twijfelen om nog 1x bij te leggen en voor een a13340 te gaan ipv mijn Colt.

Twijfel twijfel…

Waar gaat zo’n Colt voor? 1800 op staal? Is toch weer aardig wat bijleggen.

14 likes

17 likes

blijf de 13340 zeker gaaf vinden, maar 2 keer gehad en de dikte vind ik te grof. Daarom ook dat mijn nieuwe superocean 42mm zo goed bevalt

22 likes

BuurtBBQ Breitling Cockpit

27 likes

Deze doet het toch wel écht lekker hè.
Ik ga sws goed op de oudere modellen van Breitling 🫡.

2 likes