Breitling Only Deel V

Heel gaaf. Jammer genoeg zijn de chronograaf Chronomat’s te groot voor mij.

@Phyl ook erg leuk deze. Van de SuperOcean vind ik juist de nieuwe modellen weer erg geslaagd :clown_face:

2 likes

Ik heb vandaag ook weer een oldskool Breitling aangeschaft.

Ik heb al jaren een Wings automatic met Pilot band maar dat is een 38mm en was me te klein geworden op m’n groter geworden polsen.
Ik wilde persé weer een Breitling in de stijl van de Wings en met Pilot band. En het applied oldskool logo!

Het is een Galactic 41 met blauwe dial en Pilot band geworden. Ik kende hem al langer maar werd altijd een beetje tegengehouden door het vierkant en verticale strepen op de dial. Vond het apart, maar had hem eigenlijk nog nooit in het echt gezien.
Vandaag toch maar eens naar een Breitling AD gegaan die een pre-owned te koop aanbood om hem eens in het echt te bekijken. Ik was verkocht. Voor mij een echt Wings déjà vu, met Pilot band en met 41mm ook een mooie maat. De blauwe dial heeft een fraaie sunburst en ziet er echt sjiek uit. Het vierkant is in het echt veel minder aanwezig dan op een foto. Heel raar? Op een foto, hoe je de hoek ook maakt valt ie echt op, in het echt ‘verdwijnt’ ie telkens in het geheel en de sunburst? Ik vond het vierkant er in het echt icm met de bigdate datumaanduiding en vierkante omlijning daarvan eigenlijk wel mooi uitzien. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd…
Verder een full set met recente service en garantie tot eind 2024.

Hij wordt op mijn verzoek licht gepolijst en er komt een nieuw glas in omdat ik een klein krasje ontdekte wat nog niemand was opgevallen.
Ook kon ik mijn Oris 65 die te koop stond in het blauw heel goed inruilen, dus voor mij een mooie deal zo.

Ik heb nu weer een 2 pice all Breitling collectie en kan zo mooi wisselen met de Aerospace tussen sjiek/dressy en sportief/techie.

Heb nog gauw even een, zwaar beduimeld halogeen licht, wristshot gemaakt. Meerdere foto’s volgen als ie klaar is.

Tot die tijd lekker de Aerospace om!

27 likes

:ok_hand::ok_hand:

Gefeliciteerd

1 like

Mogguh :coffee: ik xpost hem hier ook gewoon even neer :grin:

26 likes

Heerlijk zomerse Endurance kleur :sunglasses:

31 likes

Gefeliciteerd! Mooie aankoop👍🏻

1 like

Breitling Mok gekregen :heart_eyes:

25 likes

26 likes

Superocean Rüschenbeck edition,wmah :thinking:

17 likes

Oeh , zwart / lichtblauw is wel gaaf vind ik :drooling_face:

2 likes

Dat is wel de mooiste van de 2 maar ik vind de standaardkleuren toch wel mooier.
Vooral de groene :grin:

1 like

:grin:

1 like

Echt hoor,de groene wint het glansrijk in deze serie :+1:t2:

1 like

Ik heb nog even getwijfeld over de blauwe maar toen ik ze in het echt zag was ik overtuigd dat het de groene moest worden , nog steeds geen spijt van :green_heart:

1 like

22 likes

Afgelopen weekend een nieuwe Diver Pro rubber (voor vouwsluiting) gekocht. Wat een heerlijke combi is dit. Ik heb nu staal, militairy en rubber voor dit horloge. Ben nog steeds enorm onder de indruk van deze Colt 44.

19 likes

Toch wel mijn favoriete horloge geworden :green_heart:

23 likes

21 likes

15 likes