Ubercool zomerhorloge
Absoluut
Die Breitling rubber banden bollen mooi op tussen de lugs hè?
En lekker dik man!
Kwam er van de week achter dat er nu ook een witte Premier B09 is, stealth release van dit jaar? Vind m echt heel geslaagd👌. Iemand deze al in het wild gespot?
https://www.breitling.com/nl-en/watches/premier/premier-b09-chronograph-40/AB0930371G1/
Deze is ook nieuw volgens mij. Stond 1-2 maanden geleden nog niet op de site zover ik kan herinneren (kijk regelmatig nog naar de Pistachio).
Vandaag een mooie dag om deze Breitling Navitimer 92 A30022 Patrulla Aguila 362/1000 uit de Horloge doos te toveren.
Wat is er in hemelsnaam met de kroon gebeurd? Of heb ik dat bericht gemist…
Gisteren een bezoekje aan Roermond gebracht. Helaas enkel een blauwe 44mm verder een oranje 42mm en diverse 46mm’s.
De 42 mm vond ik zelf te klein maar de 46 juist weer te lomp. Helaas dus voor nu een no-score.
Toen de medewerker eenmaal wakker werd wel een leuk gesprek gehad. Met de mogelijkheid om te reserveren mocht er iets nieuws in 44mm binnenkomen.
Die oranje vind je niks? Ik vind hem wel tof voor een sportieve duiker.
Gewoon door het werk.
Draai continu met mijn pols tegen de kroon.
Dus, de kroon bekleding is het zwakke punt van de Skyracer.
Zo hé! Is de huid op je pols dan korrel 80 of is de kroon van dubieuze niet-Breitling kwaliteit?
Ik dacht dat je hem gewoon wat te dicht bij een vlammetje gehouden had
Vind oranje zeker mooi maar in het echt valt een horloge kleiner uit dan op een foto van dichtbij.
Ik vond deze voor een duiker te klein.
Gaat dus toch een 44mm worden voor mij.
Herkenbaar! Maar dan een zwarte of gele?
Er staat ook een mooie gele SuperOcean 44 in het blauw. Daar wordt ik wel enthousiast van. Maarja, budget.