Breitling Only Deel V

Kwaliteit is zeer zeker goed .
Polsen zijn baby zacht :face_with_hand_over_mouth:

Ding heeft het echt zwaar met mij, echt zwaar
De kroon is van rubber, dat slijt
Dus vind de keuze van rubber naast het vrijwel niet te verslijten Breitlight niet de beste.
De functie van de kroon staat geheel los van het slijten de rubber, dat scheelt.

De aankomende service zal een nieuwe kroon met zich mee brengen.

2 likes

Klopt, daar heb ik al even contact over gehad.

Op dit moment ben ik bezig met een Outerknown. Vind dat een heel erg mooie uitvoering. Als het een beetje mee zit zaterdag een NA schrijven.

Vind het wel erg mooi met die gele wijzerplaat. Ook een vrij jonge.

I Can’t have them all.

De Outerknown is ook een mooie uitvoering. Het enige nadeel daarvan is de band, het horloge is daar te zwaar voor. De Outerknown op staal zou voor mij de ideale combi zijn. Maar voorlopig ben ik blij met de zwarte op staal en rubber (vouwsluiting).

1 like

De Outerknown heb ik een tijdje geleden op een jeans-achtige band gezien. Dat was ook heel erg mooi.

Hoe bevalt deze strap!! Ik zoek deze ook voor mijn super ocean. Iemand er toevallig eentje over?

Let me know:)

Ik heb zelf de 42 in het zwart. Maar heel gek, fotos doen zo geen enkel beetje recht aan dit horloge. Ze zijn vele malen mooier in het echt. En dus ook subtieler en kleiner.

1 like

Is echt een heerlijke strap , draag hem graag op mijn SuperOcean :+1:t2:

21 likes

dit is mijn eerste breitling die ik vandaag heb binnen gekregen.
ga ik met veel plezier morgen dragen.

24 likes

Gefeliciteerd :+1:t2:

dank je,hij loopt als een switzers uurwerk (van tudor) ben er blij mee! :ok_hand: :+1:

1 like

Prachtig een superocean heritage
Die komt er bij mij ook nog een keer

1 like

top! ga dan voor de blauwe versie,die is echt super mooi! :star_struck:

1 like

die is ook super cooooollllll :ok_hand: :+1: :star_struck:

Prachtig… enjoy :sunglasses::partying_face:

Mocht het convesrietooltje op m’n iPhone niet werken dan heb ik altijd dit nog. Dit waren nog eens casebacks!

22 likes

Mijn beste,

Wat een interessante caseback!!
Leuk hoor. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekker Shinnen met die gele Klatser

21 likes

Beetje aanklooien buiten.

19 likes

Gisteren een rubber band gehaald voor deze jongen, zit toch wel erg comfortabel.

19 likes

De colt op rubber mag even uitrusten. Nu de SOH in het zonnetje. Draagt verrassend fijn met het warme weer.

22 likes