Breitling Only Deel V

Helaas dit is het ook niet, heb hem nu 2 keer om gehad maar word er niet blij van. Mooi bandje maar veel te dun voor dit horloge. Lastig om een perfect bandje te vinden.

1 like

22 likes

17 likes

Pracht horloge ! Heb je andere dials overwogen? Twijfel zelf tussen de blauwe , zwarte of zalm kleur

1 like

Jullie mogen oordelen

Geslaagd …of misschien toch niet?

!

19 likes

Mwoah… :grimacing: Ik zou toch echt voor blauw rubber of gewoon metaal gaan.

Verder echt een super horloge! :ok_hand:t3:

Edit: en als je dan toch perse iets anders wil hebben, kies dan sowieso iets blauws.

1 like

een mooi blauw rubber van Breitling :heart_eyes:

145e2dfc17f526ea064dceb0ba8283185dcd90e1_2_690x437

16 likes

Blauw rubber en ook zwart heb ik. Staat inderdaad ook gaaf…ik wou toch ook iets anders proberen. Vind het persoonlijk niet gek staan.

Ik vind het wel gaaf uitzien!!
Niks mis mee
Maar………
Op staal het mooiste

1 like

Ik heb er niks op tegen. Vindt het wel goed staan en zeker iets nieuws!!! Gewoon een tijdje dragen en trots op zijn!!

1 like

Dank je.
Heb ook de groene nog overwogen, maar toch voor blauw gegaan. Ik ben er inmiddels achter dat blauw toch wel mijn kleur is. Bijna al mijn horloges zijn blauw.

De licht blauwe die er nu ook is vind ik ook prachtig. Was er toen nog niet anders had ik die wellicht gekozen…

(En m’n volgende ‘doel’ is een Yachtmaster met blauwe wijzerplaat…)

14 likes

Voornemens om nog één bandje te kopen en had voor mezelf al bepaald dat het een blauw leren bandje zou zijn.

Deze

Maar na het zien van enkele foto’s vond ik ook de bruin leren erg mooi staan

(Foto geleend van internet)

Allebei kan uiteraard ook maar ga ik (vooralsnog) niet doen

Twijfel dus…Blauw of Bruin?

11 likes

Been there, blauw matched het mooist maar bruin vind ik zelf beter combineren voor dagelijks gebruik en staat ook best neutraal.

17 likes

18 likes

Beide zien er gaaf uit!

2 likes

Ik blijf hier van genieten…

19 likes

22 likes

Blijf de vintage chronomat erg cool vinden, nu op zoek naar een variant met zwarte plaat en gouden details :smirk:

20 likes

Vooralsnog mijn favoriet!

Zoiets als die van Mozaik…
Ontzettend gaaf ja

1 like

Chronomat/Crosswind allemaal prachtig ik wil er ook een met een donkere plaat ter vervanging van mijn Steelfish (staat nu in het blauwe gedeelte :wink:)

Een chronomat of Crosswind past mooi bij mij Seawolf

17 likes