Breitling Only Deel V

Prachtig horloge hoor. Die zie je niet zoveel

1 like

Mooi proficiat!

1 like

Proficiat, eindelijk na lang zoeken!

1 like

21 likes

17 likes

Erg gaaf deze!

Ik vind deze leren band mooier staan als de mesh band :+1:

1 like

Yep staat ook goed, maar mooi dat ik kan wisselen :slight_smile::+1:

1 like

Ik niet

2 likes

Ik ook niet! Als je dan leer doet dan liever een traditionele Breitling band, die zijn qua vorm gewoon mooier.

1 like

Bedankt voor jullie eerlijke ongezoute mening :+1::+1:

Ik vind die originele wel mooi , maar zeker niet zo mooi als die van vroeger en de vouwsluiting draagt gewoon klote :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Beiden punten helemaal mee eens!

1 like

Hij blijft lekker!

21 likes

Zeker lekker
Zo blij met de Seawolf

19 likes

Hallo Stephan S1985, neem aub contact met mij op, ben geïnteresseerd.
Mvg

Op staal een beetje te doen? Of toevallig de perfecte maat voor jou pols? Op rubber of leer heb ik geen problemen.

1 like

Ik vind deze Seawolf 45mm perfect voor mijn 21cm pols.
Heb al eerder een Seawolf gehad en daarom wist ik wat ik kon verwachten…hij is groot, zwaar en lomp met stralen band…. Maar ik miste zo het gevoel van een zware “klok”

Ik heb hem nog niet op rubber geprobeerd, heb een gele rubber strap liggen en die ga ik er binnenkort op passen… en als dat bevalt wil ik een zwart rubber strap met vouw sluiting

1 like

Qua pols heb ik slechts 17,5 cm, met rubber kan ik de Avenger II Seawolf prima dragen. Bij dat andere ding wil ik niet in details treden qua formaat en wat ik ermee doe, maar daar bevalt rubber mij persoonlijk iets minder… Maar dat is Off-topic, dus niet toegestaan (TL-1). Volgens mij is het 45,5 mm, het is in ieder geval een mooie knots om de pols, nieuwe Rolex is natuurlijk wel weer ietsjes meer, maar 25k en een beetje.

1 like

Inderdaad een mooie knots
Ik vind hem zo mooi, dat ik er zelfs aan zit te denken om mijn Steelfish te gaan verkopen omdat ik het vermoeden heb dat ik die niet veel meer ga dragen (beide hebben een lichte plaat)
En die draagt ook fijn op rubber :wink:

1 like

Gereserveerd helaas tor vanmiddag