Breitling Only Deel V

Al 8 jaar om de pols! Nog steeds blij mee

23 likes

16 likes

36 likes

Gefeliciteerd en welkom bij de club!!! Is een hele mooie Premier!

1 like

@Ritchie1 heb je vandaag al goed nieuws gekregen of moeten we nog wachten?

26 likes

Joey
Ja eindelijk goed nieuws
Even de band op maat gemaakt
En daar is hij dan, met dank aan @Poke92

Dit zijn geen foto’s die @anon53002072EV of @moker333 maken… maar door mijn kinderlijke enthousiasme is dit voor vandaag het hoogst haalbare….kwa fototechniek

Mijn fel begeerde Breitling Seawolf met arabic cobra yellow dail

34 likes

Het is bijna een steal! Mooie prijs voor een geweldig horloge. Voor mij een absolute blijver!

Gefeliciteerd Richard!!! Het is het wachten waard geweest. Geniet er van!!

1 like

Het is dat ik er een rem op heb gezet (en financieel niet goed genoeg sta🙈) maar anderd was ie weg. Wat een steal!!! Als iemand hier nog gaat lopen zaniken over de prijs (ookal zal iemand het sowieso proberen) dan is dat schandalig.

Spotprijs 2500 maar vraagprijs 2800. Denk nog wat vergeten aan te passen? Maar in ieder geval een mooie deal!

Gefeliciteerd kerel en welkom bij de club! :nerd_face:

De beschadiging was mij bekend en ik heb er (nog) geen moeite mee

Grote blij hier

15 likes

Ja klopt typfoutje maar moet absoluut €2500 zijn…

1 like

Breitling maakt de laatste tijd steeds mooiere modellen :+1:t2: ben zelf al ruim 35 jaar geleden begonnen met mijn eerste Breitling (welke nog steeds in mijn bezit) maar later “afgehaakt” omdat de modellen mij minder aan spraken :face_with_hand_over_mouth: Nu stiekem toch wel weer erg geïnteresseerd in Breitling ook voor mijn vrouw :wink:

Mijn eerste liefde :blush:

23 likes

Jij hebt geen kluis nodig. :+1:

1 like

Nice!

1 like

Dit blijft tóch mijn grootste topper hoor, heerlijk klokske :+1:
Nu nog eens een “oude” Chronomat scoren :wink:

Ik schrok me rot, ik dacht een kras op de bezel tussen de 8 en de negen, maar is het licht of arm haren pfffffff :cold_sweat:

13 likes

V&M watches heeft hele mooie modellen voor dames :wink:

3 likes

De markt lijkt wel erg moeilijk aan het worden……
Bijzonder dat dit mooie horloge nog niet verkocht is ( samen met de andere Avenger 43 die te koop staat)
Het is dat ik de blauwe al heb anders had ik zeker interesse……. Hoewel een zwarte erbij is natuurlijk ook wel gaaf …….:flushed::thinking:

1 like