En, en ?
Ja, kan gekeken en gepast worden.
Dit weekend eens proeven.
Verwacht niet te kopen hoor, ik was tevreden weten jullie nog.
Wanneer ik in real live net zo wow knaller heb als vanaf het plaatje is het hek wel van de dam.
Alleen dan, geen enkele maar wordt toegestaan .
We zien het NA topic reikhalzend tegemoet
Hier nog zo één
Lastig te vinden en gruwelijk duur ook nog
De Breitling Avenger II GMT FBI
Onhaalbaar !
Iemand hier ervaring met de 40mm Aerospace Titanium? Vraag me af of ie effectief als een 40mm draagt?
2 maanden terug heb ik deze om m’n pols gehad. Echt heel gaaf gedaan met de afkorting op 9. Valt in eerste instantie niet meteen op en juist daarom zo gaaf.
Met deze versie ben ik echter wel van mening dat je hem alleen moet dragen als je de bijbehorende badge ook mag dragen, anders is het toch een beetje wannabe.
Na hem even te hebben omgehad met ik hem keurig geretourneerd aan de “agent”.
Ik niet, ik zou het keihard op een lopen hebben gezet
Hij had een vuurwapen en ik ren niet harder dan een 9mm
Nog een dagje mijn “nieuwe”
Breitling Chronomat Yachting, leuke complicatie met het schijfje op twaalf uur dat linksboven met oranje en blauwe vakjes en aan de onderkant aftelt in minuten naar de start van een regatta!
Lekkere geborstelde kast en bezel, matte plaat met lager liggende sub-compaxen , neon-oranje chronowijzer…. Jammie!
Mooie ding, kekke kleurtjes
Heel tof horloge! Deze modellen vind ik altijd wel de pareltjes van Breitling. Enig idee van welk jaar die is? Was het een bijzondere uitgave of redelijk standaard?
Aangeschaft bij Jaap @SuperC. Super aardige behulpzame man en erg correct ook qua aftersales. Ik koop nergens anders een horloge meer
Overigens al ruim 1,5 jaar in m’n bezit.
Geen idee want pré 2000 en dus geen productiedatum tussen de lugs.
Ergens eind eighties/begin nineties volgens Breitlingsource. https://www.breitlingsource.com/watch_details/Chronomat_104.html
Iemand enig idee hoe ik de productiedatum kan achterhalen?
Biedt Breitling bv de gratis service die Longines biedt voor een Extract of the Archives?
Ze bieden wel wat aan maar dan alleen voor horloges tussen 1944 en 1979:
#respect
Zwaar onderschat dat bankhangen. .
Dus dank voor t respect .
Meest zware is dat je weer wanneer je opstaat je weer gas moet geven.
Ik wil geen gas geven, echt niet.