Breitling Only Deel V

Tussen de lugs staat als het goed is de productiejaar gestampt.

Daar heb je t al… zucht, de kids willen voer

7 likes

Helaas!

Wat vinden jullie van de nieuwe Superocean? In het begin vond ik het spuuglelijk. Nu in sommige kleuren zelfs mooi, Klinkt dat bekend ?

Die fase maakt bijna iedereen door met de nieuwe SO :grin:

1 like

X-post

19 likes

Gaaf een brugbediening die met de tijd meegaat :laughing:

1 like

Deze lessenaar is niet meer in gebruik maar staat er nog wel. Alles gaat nu softwarematig :smirk: (De harde noodstop word nog wel gebruikt trouwens)

Oeeeeeee knopjes

Ja dat heet met de TIJD meegaan :laughing: maar in Amsterdam hadden ze liever de oude tijdgeest en bediening met brugwachter beiden heeft wat. Maar de Breitling is top

Overigens wil ik mijn Breitling verkopen, echter zie ik dat ik dit niet kan… zeer waarschijnlijk omdat ik niet zeer actief post :see_no_evil: Kan iemand mij dit bevestigen?

Het liefst verkoop ik hem via dit forum, gezien ik tegen het concept van Chrono24 ben. Ook is het voor de eventuele potentiële koper betrouwbaar gezien het horloge gekocht is bij een bekend en geliefd liefhebber op dit forum.

Ps, alvast excuses indien dit bericht niet gewenst is of eigenlijk niet mag.

1 like

Dit soort grapjes kunnen je een flinke straf kosten, zelfs een ban van het forum. Verkopen, of hints in die richting zijn op het forum pas toegestaan vanaf TL-2!

Iemand hier die een Breitling Santa heeft weten te bemachtigen? Zou toch zo slim zijn als ze het als kerstpakket naar alle klanten van de afgelopen 10 jaar zouden sturen. Klanten te vriend houden.

@YY77 bedankt voor je antwoord. Duidelijk.

Erg underrated horloge blijft dit. Prachtig!

1 like

@TheStig beetje overdreven reactie denk ik, je doet net alsof ik iets crimineels heb gedaan :joy:

En daarbij… volgens mij geef ik dit zelf al heel erg duidelijk aan in het bericht gezien ik hier geen weet van had.

1 like

Dus je had het nooit mogen schrijven als je dat vermoeden al had, en ja op dit forum mag dat echt helemaal never nooit niet. Doe dit in een ander deel van het forum en ze maken helemaal gehakt van je.

En als ik het echt niet mag, waarom zou jij dat dan wel mogen? Gelijke monniken, gelijke kappen?

Neem een kopje thee ofzo, wordt je rustig van.

6 likes