Breitling Only Deel V

Dat zijn de leuke gadgets om gewoon te hebben

.

15 likes

Is dit de nieuwe 40mm ? Waarom al weg ?

Yes,heb weer wat anders op het oog :joy:
Maar moet dat wel doorgaan

1 like

Deze “moest” plaats maken, hij is naar een kennis gegaan.

Nu opzoek naar iets anders…… en dat moet een Crosswind of Chronomat evolution gaan worden…
Dus als iemand ervan af wilt….wie weet

6 likes

Echt tof hoe de nummers van de Premiere het licht vangen. :kissing:

30 likes

Cadeautje voor mezelf! Na zes jaar weer een Navitimer in de collectie! :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

Erg mooi…. Super kerstcadeau
Ik hoop dat zoiets bij mij vanavond ook onder de :christmas_tree: ligt
Maar ik ben er bang voor

1 like

Erg mooie Premier LE,hoe bevalt de band?
Lijkt heel stug maar Breitling kennende zal het reuze soepel en topkwaliteit zijn

22 likes

Die is echt super. Hij ziet er heel dik en stug uit, maar daar hebben ze goed over nagedacht. Heel fijn leer. Waarschijnlijk gaat deze nooit op iets anders dan deze lederen band.

1 like

Mijn broer heeft vandaag deze van een vriend gekregen. Smaken verschillen, maar wel een heel gaaf cadeau! Volgens mij is het referentie d13322 maar weet ik niet zeker.
Kan iemand mij bevestigen of dit het juiste referentienummer is? En vooral hoeveel mm de bandaanzet is? Ik wil voor hem een band met gesp gaan kopen voor kerst.

13 likes

Fijne feestdagen allen!!!:christmas_tree::snowflake:

23 likes

Fijne kerst :+1:t2:

19 likes

@moker333 …Eerst zie ik bij jou de Gele Seawolf, die ik ook wilde hebben…en nu deze Crosswind.
Niet dat ik je na wil apen…. Maar fucking hell wat heb jij een goede smaak…
Die Crosswind wil ik ook gaan halen

1 like

Wow heel mooi! Dat AR geeft altijd zo’n mooi effect op de dial he. :ok_hand:

Fijne kerstdagen! :christmas_tree:

2 likes

Het enige wat vervelend is met AR is dat die ZO ENORM snel en vaak vies wordt. Maar naast dat 1000000% mee eens​:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Haha ja dat is ook waar. :sweat_smile: Maar ik blijf het AR glas van Breitling iets bijzonders vinden… volgens mij is dat echt ongeëvenaard. Zat merken die AR coating aan beide kanten van het glas hebben, maar bij Breitling doen ze dat toch het best.

1 like

Wat een schoonheid is het.
Er was een maar, geen idee welke maar een maar gevoel .

Niet meegenomen dus, ga over enkele weken nog eens keertje kijken en passen.

Iemand enig idee wat de band-aanzet is van deze?

Fijne kerstdagen allemaal :christmas_tree:

16 likes