Breitling Only Deel V

Heel verstandig, is de klik er de volgende keer ook niet dan gewoon niet doen .

Ja dat is een leuk kleurtje.

1 like

18 likes

CrossPost

19 likes

50 shades of blue :blue_heart:

22 likes

Goed idee! Heb ook nog oude reclame :blush: ga ik ook eventjes lijstjes voor halen :muscle:t2:

3 likes

Ah heel tof! Zo te zien van een beetje rond dezelfde tijd als mijn advertentie.

1 like

18 likes

14 likes

Niet dat mijn SO 13340 toe is aan service maar wou toch weten wat de eventuele servicekosten zijn en heb bij enkele een prijsopgaaf gevraagd.
De goedkoopste was €500 en de duurste ruim €900,- en enkele die daartussen zitten.

Dan gaat het dus om full service waarbij originele onderdelen gebruikt worden.
Dus: uurwerk geheel in orde maken, veer vervangen van uurwerk, kast en band als nieuw opmaken, alle pakkingen vervangen voor de waterdichtheid, waterdicht test.

Vond het persoonlijk een behoorlijk prijsverschil.
Was toch even benieuwd hoe jullie dat doen met onderhoud / service? Op (laten) sturen naar Breitling of laten jullie dit lokaal doen?

Paul van Zeeland in Velp (is geen officiële AD meer dacht ik?, maar wel jarenlang geweest) en die hebben een top horlogemaker in dienst die Breitling gecertificeerd is/was.
Full service onderhoud is bij hen €500 dacht ik.

Bel ze even zou ik zeggen, tenzij je niet in de buurt woont…

1 like

Dank, die onthoud ik

1 like

Vandaag in Maastricht geweest
Lees het hele verhaal, of alleen de foto’s

En NEE dit is niet het horloge van @moker333
Ik wil gewoon alles hebben wat hij op de foto zet :crazy_face::crazy_face::wink:

18 likes

Vandaag weer even deze om :drooling_face:

26 likes

Hahaha. Gefeliciteerd kerel!

2 likes

Normaal vindt ik romeinse cijfers :face_vomiting: maar deze is echt ontzettend :star_struck:

1 like

Jij moet nu wel stoppen met Breitlings kopen en fotograferen…
ik ben financieel helemaal leeg getrokken nu :wink:

2 likes

17 likes

Ik ben vandaag nog even bij s&c in Den Bosch geweest. Erg leuk geholpen daar

Helaas hadden ze niet de groene chronomat gmt en chronomat b01 op voorraad. Schijnt een hele lange levertijd op te zitten en dat is nou net de kleur die ik zou nemen als ik dat model neem.

Wel nog de gmt in andere kleuren om de pols gehad. Helaas hadden ze de 42 mm chrono helemaal niet liggen. Ben benieuwd hoe die op mijn relatief smalle polsen (17 cm) staat.

Denk dat de 40 mm gmt me net beter past. Maar ja dat is dan weer geen in house uurwerk. Keuzes keuzes

22 likes

Die blauwe plaat is ook echt super gaaf hoor :ok_hand:t2: