Breitling Only Deel V

Ja die valt me ook heel erg mee. Ben dol op breitling blauw maar vond hem op de renders er niet uitspringen op dit model maar in het echt is het een heel mooi horloge.

1 like

groen,blauw,wit staan bij breitling site op preorder,alleen zwart en grijs beschikbaar
heb zelf de blauwe plaat

Bevalt hij goed?

ja bevalt goed maar moet waarschijnlijk wel plaats maken voor een ander horloge :rofl: :rofl:

1 like

The circle of life :wink:

1 like

Volgens de website heeft van Hell in Apeldoorn ze allebei in groen liggen.

1 like

Top. Dank je wel voor de tip

1 like

Lekker zo met je tweetjes op de bank :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

18 likes

18 likes

Niets mis met Breitling hoor! :slight_smile:

18 likes

21 likes

Op staal het jaar uit.

De Rouleaux blijft in mijn ogen de sjiekste combi.
(En samen met de Pilot band ook de comfortabelste.)
Alleen jammer dat er geen microverstelling in zit.

27 likes

Ja had het ook bij twijfelen tussen deze b01 met de Rouleaux band en de super ocean heritage 44 b20 uiteindelijk na veel bezoek shoppen de heritage besteld super blij mee. Misschien ooit een aanvulling voor erbij​:sunglasses::thinking:

1 like

Daar ben ik ook lang mee aan het prutsen geweest.
Is inderdaad een fijne band.
Micro verstelling zit er idd niet op.
De band heeft wél een “halve” schakel, en heeft heeft mij behoorlijk veel tijd gekost om dat te ontdekken.
Deze schakel zit bij de gesp. die heb ik er uit gehaald en dan past hij perfect, scheelt dan een paar mm… :+1:
Maar misschien wist je dit al :wink:

Foto van de schakel voor de duidelijkheid

4 likes

De kerstlampjes spelen met het saffier.

15 likes

Dank voor je toelichting en inderdaad wist ik dit al. Maar nog niet zo heel lang! Heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik dat ontdekte…:wink:

Ik vond het verschil ook altijd al zo groot tussen een schakel eraf of erbij…nu zit ie precies goed. Maar had toch liever een fijnafstelling gehad, zoals bij de vouwsluiting van de rubber band.
Al was het dan denk ik niet mogelijk geweest om de sluiting helemaal ‘blind’ en praktisch onzichtbaar zoals die nu is te maken.

4 likes

Even een vraagje aan de Breitling liefhebbers:
Begin september heb ik mijn nieuwe Superocean naar mijn AD gebracht, liep gewoon dik buiten cosc. Dus moest opnieuw afgeregeld worden, 4 maanden moeten wachten en pas vandaag weer kunnen ophalen. Is het normaal dat het 4 maanden duurt?

Nee, maar mogelijk naar Zwitserland gestuurd; dan is het redelijk.

1 like

Zijn er nog Breitling mensen die mij kunnen uitleggen waarom de gouden horloges ver onder list te koop staan?

p.s. mag ook via een p.b. :innocent: