Breitling Only Deel V

Goed om te weten, laat ik (als het nodig is) mijn andere Breitlings wel door een goede horlogemaker afregelen.

De fabrieksmarge tussen staal en goud is niet in verhouding met het gewicht in goud wat in het horloge zit. De winkelier krijgt hem nog wel verkocht wellicht met korting als het geen populair model is. Dat heeft ook weer gevolgen voor doorverkoop.

2 likes

Dank voor de snelle reactie, ik heb het over nieuwe horloges.
Ben nog steeds op zoek naar een volgouden horloge en middels een zoekopbracht ontvang ik dagelijks tal van aanbiedingen, in het geval van Breitling 30 of 40% beneden list.
En ja dan vraag ik mij af… :grimacing:

welke schakel is dat dan,die met de B en breitling ???

Nee, want aan die “b” en “breitling” zit de sluiting vast.
Het is de schakel ernaast.
In het begin dacht ik dat er 2 van die “halve” schakels moesten zijn, maar dat is niet zo.
Hij zit dus naast de b of breitling schakel :+1:

2 likes

oke bedankt we gaan eens kijken

Ze zullen voor gouden horloges een kleine doelgroep hebben die het verschil willen bijleggen op de RB0137241G1P1 NAVITIMER B01 CHRONOGRAPH 46 (18.5k goud) tov AB0137211B1P1 NAVITIMER B01 CHRONOGRAPH 46 (8.6k staal). Met maximaal 150g goud rechtvaardigt dan niet 10k verschil in RRP.

Je zou gek zijn als je het horloge zonder korting aanschaft.

1 like

Ik zeg de horlogemaker van PvZ te Velp.

1 like

Gefeliciteerd prachtig horloge :smiley: die wijzerplaat ook :smiling_face_with_three_hearts: persoonlijk vind ik dit echt de Breitling.

1 like

Wachten op Aqua Nura … Brrr

Hèhè…

17 likes

Jij hebt een jaar geleden toch dezelfde gehad???

Het is inderdaad een Beauty en Über Breitling voor mijn gevoel

2 likes

Riep iemand über Breitling ? :wink:

23 likes

Doen die nog Breitling? Ik begreep dat er een meningsverschil was tussen PvZ en Breitling en dat ze daarom geen dealer meer zijn en ook niet meer aan onderdelen kunnen komen. Maar goed, dat is wat ik heb gehoord, weet niet wat er van waar is.

2 likes

Heb ik dus ook zo begrepen, verkoopt ook geen Breitling meer!

Die is er nog en gaat nooit weg :kissing_smiling_eyes:

15 likes

Zeker ook een beauty :muscle:t2:

1 like

Hij heeft nog wel 2 mooi pre owned Chronomats liggen :wink:

1 like

Okay, dat weet ik ook niet.
Ik weet wel dat ze een ‘helluva’ horlogier hebben die altijd Breitling gecertificeerd was.

Go figure…

Dagje ana-digi💙

12 likes

Tsja hoe dan ook wil ik nog wel een horloge van liefst pink gold aanschaffen.
Snap dat ik dan aan een hogere boom hang maar wil die hoogte wel zo veel mogelijk beperken :innocent: