Helaas was de timing niet helemaal goed…
nice man!!! 5 jaar geleden mijn eerste breitling verkocht. Gigantisch spijt van gehad:grimacing:. In de tussen tijd verschillende watches gehad Rolex, tag heuer en tudor. Prachtige watches maar breitling blijft favoriet. Blij weer terug bij mijn geloof te zijn Haha.
Welkom terug dan maar Ik vind Breitling ook echt een gaaf merk , zat moois te zien in dit topic
Beste Hf’ers,
Ik heb medio oktober mijn endurance-pro naar de bekende AD gebracht voor een garantie issue. Nu ben ik nog steeds aan het wachten en zegt men dat dit 4 maanden kan duren. Iemand ook deze ervaring met breitling of andere merken?
Wel stom dat het allemaal zo lang duurt hoor. Breitling heeft gewoon een uitgebreid service-centrum in Lijnden (bij Schiphol), dus aan de afstand kan het niet liggen.
Misschien toch maar eens langs gaan bij de AD. Het horloge is van begin 2022.
Pracht horloge, zit te dubben om te trekker over te halen. Bevalt ie ?
Denk meer dat mankracht bepaald hoe snel ze een reparatie kunnen uitvoeren.
Als je een blauwe kan scoren, 100000%% JAA!!! Ik heb sinds ik hem gekocht heb er 0.0% spijt van gehad. Echt een prachtige Breitling en draagt heel erg fijn om de pols. Zit in tegenstelling tot de meeste Breitlings om je pols zonder er erg in te hebben.
Jajaja Paul. Wrijf het er maar weer in:joy:. Blijft een mooie die Colt. Zit er serieus over te twijfelen om er ook een te scoren. En misschien dat mijn Skyracer t nest verlaat.
Maar mocht je een zwarte mooier vinden kun je die voor net geen 2k scoren in Roermond. Was er een paar maand terug en met extra korting kon ik hem kopen voor nog geen 1900. Niet gedaan want a. Ben geen fan van de zwarte versie en b. Had deze nog geen 4 maanden ervoor gekocht via HF
Bedankt! Trekker weer een beetje verder overgehaald …
De blauw op staal is idd de mooiste combi!!
Gefeliciteerd mooie eindejaars knaller