Breitling Only Deel V

Thanks!:+1:t2::sunglasses:

Vandaag mijn eerste Breitling gescoord in Roermond, mag nu hier eindelijk ook mee doen :smiley:

33 likes

Gefeliciteerd, mooie aanwinst :+1:

1 like

Heel erg mooi :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Dank! Vanmorgen vroeg (bij een niet zo enthousiaste) verkoper gekocht :wink:. Vandaag er dus lekker lang van kunnen genieten :smiley:

Wat mij opvalt is dat het veel kleiner en lichter draagt dan mijn Seamaster. Heerlijk voor de afwisseling dus :smiley:

Gefeliciteerd met een hele mooie Colt!!! Veel draagplezier en welkom in Breitling’ Den😎

1 like

Hadden ze die daar liggen of speciaal voor gevraagd?

1 like

Ze hebben er nog twee liggen. Let wel op, ik zag een kleine (bijna niet zichtbare) krasje op één van de Colts. Net onder de bezel aan de 9 uur kant.

Helaas heb ik soms een irritant goed oog, dus dat soort dingen vallen mij op :wink:

Dank je wel! :smiley:

1 like

Cool!! Ik vandaag deze. Veel plezier ermee prachtig exemplaar!!:+1:t2:

17 likes

Ohhh goed om te weten​:eyes::joy:

Ook gefeliciteerd met deze parel!!! Zou deze ook graag willen kopen. Heb echt een probleem. Een Breitling probleem​:joy::joy:

3 likes

Thanks! Al een tijd aan het twijfelen of ik nu al een Breitling wilde kopen, aangezien ik net een Omega gekocht heb en ik toen twijfelde tussen de Seamaster en Avenger 43 GMT.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Dus toch maar een Breitling gekocht :smiley:

2 likes

Kan snappen dat je dan ff wou wachten en er goed over na wou denken. Maar als de deal juist is, is de verleiding al heel groot😂

Oeh die is Nice! :heart_eyes: gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Zo misschien nog 10% extra kunnen krijgen op deze dan ?? :thinking:

1 like

Nee, ik wil er één zonder krassen. Ik ga mij daaraan ergeren en dan krijg ik spijt van de Breitling en dat wil ik echt niet. Dus heb een ander gepast en goed geïnspecteerd en die had geen zichtbare krassen :slightly_smiling_face:

1 like

20 likes

Ook op rubber (helaas zonder vouw sluiting)
Maar wel op tijd :crazy_face:

15 likes

Dik horloge…
Dikke Jas…

Dik horloge nodig….dikke jas niet :hot_face:

23 likes