Breitling Only Deel V

Allereerst wens ik iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar, en dat er nog vele mooie Breitlings voorbij mogen komen.

Voor mij gaat het “ongeveer” iets in deze trant worden.
Een mooi Bling variant van de Crosswind

En / of een Navitimer zoals de Montbrillant Datora, maar dan eerst de band door een croco vervangen

12 likes

Denk voor jouw collectie dat de Navitimer beter zal passen. Pas goed in je straatje en zoals dit voorbeeld dir je hebt gekozen zou die erg goed aansluiten.

Mijn voornemen is om eigenlijk GEEN nieuwe te kopen. However mocht ik toch afwijken van me plan, is de enige die komt een grijze Colt zoals @Paul2all en andere hebben.

4 likes

Vroem vroem naar Roermond dus! :wink:
Hier nog een foto om je te overtuigen :smiley:

16 likes

Populair horloge hier, ik had hem weggedaan want kreeg er jeuk van. Allergische reactie

!
Bij de Datora het zelfde.

12 likes

Dat meen je niet…
Heb je dat standaard bij horloges die gemaakt zijn van staal?

Ja vooral in de zomer maanden last van.
Glazenbodem is een uitkomst maar helaas hebben ze dat niet allemaal.

Wat balen zeg! :frowning:

Even een andere band geprobeerd, ben er erg blij mee.

18 likes

24 likes

Hoho. Rustig jij​:joy::joy::joy:. Eerst geld sparen, een andere eruit en dan kijk ik pas wat ik wil.

Voor jou hetzelfde gewenst!

Qua Breitlings, ik ben eigenlijk nog steeds erg happy met mijn collectie. Sinds de aankoop van mijn SuperOcean 44 heb ik het wat rustiger en geniet ik volop van mijn 3 Breitlings (Avenger 43 en Avenger GMT).

Mocht ik toch weer “Breitling jeuk” krijgen dan zou een chrono voor mij de meest logische keuze zijn. Dan zou ik bijv. de Avenger 43 (de “mindere” van de 3) in kunnen ruilen op een Avenger 45 Chrono. Maar voorlopig kan ik nog geen afscheid nemen dus laat ik het lekker zo.

Deze dus:

2 likes

Heel goed! Ben benieuwd hoe lang je het vol gaat houden :yum: :face_with_hand_over_mouth:

Waarschijnlijk zodra er diegene die eruit gaat eruit is😂. Nee rustig aan. Denk dat ik misscjien rond de zomer de nieuwe koop.

Natte droom :drooling_face:

1 like

Daarom heet hij ook @spuiter :man_shrugging:

3 likes

Dat houd hij niet vol :joy: :joy:

1 like

Haha dat gevoel heb ik ook! :joy:

1 like

Jullie kennen me te goed😉

1 like

Nu we het over hebben over niet vol houden. Ik heb zoals bekend me geliefde Breitling Navitimer terug. Alleen is mijn autisme/ocd vervelend aan t doen. Als ik mijn Navitimer goed zet via de atoomklok, is ie perfect voor de dag (of 3) dat ik hem draag. Maar als ik hem een goeie 4/5 dagen op de winder leg en eraf haal, loopt ie pak n beet een halve minuut achter. Is waarschijnlijk ook deels omdat het koud is en heb de winder op vgm 600 RPD staan. En heb het gevoel dat ie toch ietsje beter afgesteld kan worden? Als iemand een goede uitleg kan geven of een video kan aanraden en alles beter kan uitleggen. Want probeer me best het los te laten en te begrijpen, maar het lukt me gewoon niet :joy:.

Ook als ik hem 3 dagen plat leg is dit het geval. Geen half minuut maar wel al snel een seconde of 10. En heb dit al een langere tijd bij gehouden zover ik kan.