Al vaak gehoord en ervaren, een horloge loopt op een Winder niet zo secuur als op de pols.
Waarom weet ik niet…
Ik heb voor je gegoogled en ben dit tegen gekomen: https://www.watchuseek.com/threads/accuracy-of-winders-vs-actually-wearing.699376/
Oke. Das duidelijk nu😁. Dus t is een known issue en geen angst nodig voor mij autisme😂. Dus zolang ie op mn pols zit, en goed loopt niks mis mee. Zolang ie maar niet WEER sporadisch voor/achter gaat lopen zoals die eerder dit jaar deed.
Schitterend zo met de ocean classic band. Draag hem zelf eigenlijk nooit, vind het bij mij zelf te klassiek ofzo Maar zo bij jou super
Ik heb de rubberen meshband met vouwsluiting er ook bijgekocht maar het komt er maar niet van om te wisselen. Vind dit gewoon te mooi staan en ook nog eens super comfortabel.
Ook een hele mooie! Vind van de 44mm mooi dat de datumschijf ook zwart is, dat had ik ook graag op de 42mm gezien
Iemand deze nog liggen die er vanaf wil? Of één weet te vinden (Chrono etc is bekend). Liefst full set en (redelijk) recente service. Geen gouden bezel overigens.
Ja de rubberen band kan dan wel met Micro verstelling op de sluiting dat is top. De mesh moet ik nog op maat zetten en uitproberen en inderdaad goed gezien de datum in de 44 mm is donker met witte cijfers😎
Wat een toffe plaat op deze Breitling! Ik kende hem nog niet. Wel een beetje jammer van de grote maat, 44mm.
Nice , staat hem goed