Breitling Only Deel V

Dat valt wonderwel best mee. Er past best veel op. Hij kwam overigens op staal, maar op leer veel beter vind ik.

Klopt.

1 like

Damn ben je me net voor
Het is je gegund

1 like

Thanks!

Dat is balen,de stalen band verkopen en Breitling rubber ervoor terug?

1 like

Stalen band ga ik niet los verkopen dat zou biet slim zijn. Ik flipper nogal eens wat en met staal verkoopt wezenlijk beter. Eventueel rubber kopen voor erbij zou een optie zijn.
Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik een bandje binnen krijg voor een horloge wat net verkocht is. :rofl:

3 likes

Klopt,daarom heb ik jouw vorige Colt ook niet gekocht :grin:
Ik koop ook altijd op staal,omdat ik dat mooier vind maar ook voor evt. verkoop later

1 like

Oh, dat heb ik nou ook wel vaker…:joy::woozy_face:

1 like

Van jouw ex Sinn heb ik wel een beetje spijt die heb ik hier op het forum niet meer gezien.

1 like

Heb er nog maar 3, maar wel heel mooi :wink:

30 likes

Mooi setje Ferry :ok_hand:t2:
Wat ben je trouwens druk aan het posten, staat bij elk topic zo’n beetje een oranje F :smile: hard op weg naar TL-2 ?

1 like

Als hij TL 2 is wil hij de DEUS verkopen denk ik :innocent:

2 likes

Had er gewoon even zin in, verveelde mij. Nee TL-2 zit er voor mij niet in, zit pas 2 jaar op het HF en post bijna iedere dag. Tja dan krijg je het, daar heb je hem weer :wink:

Ben geen gekke Henkie hoor, ben ook nog steeds niet van plan om iets te verkopen. Mag hier ook niet maar genoeg platforms als je een horloge wil verkopen toch? :grin:

2 likes

Vooral die Avenger van je vind ik erg gaaf. :ok_hand: Wat zou je nog meer willen van Breitling?

1 like

Misschien een chronomat GMT 40 mm, maar eerst moet de Ball in de collectie :smiley:

die heb ik wel voor je :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy: :joy:

1 like

Ik heb er ook maar drie. Twee van de drie zijn hetzelfde maar dan heb ik de zwarte variant. Alleen de Deus heb ik niet. Mooi horloge ook.

1 like

Staan er 4 op chrono24, dus als je die zou willen hebben kan je hem daar scoren. Wel even de extra kosten erbij optellen BTW etc. :smiley:

Ik ben ook pas 2 jaar hierop aanwezig en ben ookal TL-2 :wink:

1 like

Wel een mooie collectie Fred​:+1::+1:

1 like

Ik heb op het strafbankje gezeten, dus vandaar. Als ik Jur goed heb begrepen zou ik over een paar dagen naar TL-2 gaan, dan is er een jaar voorbij. Afwachten dus :pray: