Breitling Only Deel V

Ahhh vandaar.

1 like

Yep :wink::ok_hand:t3:

1 like

24 likes

24 likes

nieuwe aanwinst??

Lekker zo’n GMT

Inderdaad recent aangeschaft en voldoet aan alle verwachtingen :smile:

1 like

is idd een mooi fijn horloge,heb de blauwe maar staat te koop
hoeft niet weg maar mag weg voor een ander horloge die ik kan kopen
zolang die nog beschikbaar is anders gaat die ook weer uit de verkoop

16 likes

Nice, vond zelf de blauwe en groene wijzerplaat ook erg mooi staan. Heb nog even getwijfeld maar uiteindelijk voor de witte gegaan. Kan je al een beetje verklappen wat je op het oog heb?:upside_down_face:

een zenith

Ik hou het even bij wat ik heb. Als er iets anders komt dan wordt het een Avenger chrono en dan gaat de Avenger 43 weg.

1 like

Ik ga al maanden op en neer met wat m’n nieuwe horloge moet worden.

Mijn allereerste luxe horloge liefde was 1.5 jaar geleden de superocean heritage, maanden naar gekeken op YouTube maar toen heb ik uiteindelijk voor een omega SMP gekozen.

De laatste maanden veel gedacht aan een vorige generatie navitimer. Toen weer premier chrono toen weer premier automatic.
Maar dat is toch te chique of te dressy voor me denk ik. Als je het zo mag noemen.

Toen dacht ik dat het de chronomat gmt ging worden. Prachtig horloge en fijne maat voor mij, maar om de pols toch ook weer niet de klik en vind het uurwerk erin niet echt €5000+ waardig,

Ook nog aan het nadenken over een Rolex yachtmaster maar dat vind ik met een komende verhuizing net te gek.

Andere merken doen me ( op het moment) niet zoveel dus het moet eigenlijk wel een breitling worden.

Nu de laatste week begin ik weer terug te komen op m’n eerste liefde, de superocean heritage met de groene wijzerplaat.

Je kunt jezelf zo lekker gek maken hè :grin:

5 likes

Ohh zeker. Wil binnen nu en een paar jaar op mezelf wonen en wil dolgraag een nieuwe aanwinst erbij maar is niet echt heel slim dan🤣. En twijfel zelf ook wat de volgende wordt. Gewoon lekker eerst verhuizen en dan kijken is het handigste.

1 like

Het kan bij mij allemaal wel maar ik heb een jong gezin dus ik moet een beetje normaal doen van mezelf.

Maar die breitling kan ik wel rechtvaardigen
Ook omdat ik in maart 40 wordt. Dan mag je jezelf ook wel iets moois cadeau geven (toch)

Ik zal m’n vrouw wat hints geven

2 likes

Ik heb nu een paar keer de nieuwe Breitling doosjes gezien en vind het echt het merk naar beneden halen. Zo presenteer je toch geen horloge van 8k?
Het zo is jammer want in het verleden bestede Breitling er echt meer aandacht aan. Maar goed, alles voor de winstmarge. :v:

3 likes

Was het niet vanwege het milieu?

Wie heeft het nou over het milieu bij dit soort luxe-goederen?

Dan moet je ook meteen stoppen met krokodil-leren bandjes.

2 likes

Hoe vaak kijk jij nog naar de doos, die liggen toch gewoon op zolder stof te vangen.

Heb jij niet alleen last van hoor :wink:

1 like