Breitling Only Deel V

Dat klopt maar het is wel, naar mijn mening, een mooiere ervaring Als je je horloge overhandigt krijg in een mooie houten horloge doos van omega,

Ook al zet je hem daarna in je kast. Die van omega staat bij mij nog mooi in het zicht. Die van Breitling gooi je op zolder

1 like

Ben het eens dat de nieuwe doos (gemaakt voor het milieu?) Minder chic eruit ziet. December mijn super heritage B20 zou ook geleverd worden met die doos, kon nog de juwelier overhalen voor de lederen uitvoering mee te geven staat mooier in de kast bij een andere gekochte Breitling :thinking::smiley:

1 like

Eens de blauw leren bandje proberen…

14 likes

Ik vind dit wel een leuke presentatie

6 likes

Zeker. 40 is ook nie niks en als het geld te missen is, zie ik geen probleem🫣

1 like

Heb je misschien een foto van de nieuwe doos? En voor welke modellen geldt dit? Alleen voor de nieuwe bij een AD of ook bij bijv. Roermond??

Hier zie je de nieuwe verpakking.

Inmiddels is die ook alweer iets van 2 jaar oud, dus reken er maar op dat je die ook in Roermond al krijgt.

En dit was de verpakking hiervoor.

https://www.horlogeforum.nl/t/breitling-colt-41-nov-2020-verkocht/336067?u=patrick

2 likes

Breitling heeft zojuist een nieuwe LE Navitimer gelanceerd, ter ere van de Boeing 747.
Navi in 43mm.

13 likes

Wat een teleurstelling idd. En mn Navitimer 8 heeft dezelfde verpakking als de Colt en die is van 2018…

1 like

Ik heb ook de blauwe doos voor mijn Premier.
Heb de Premier in November gekocht in Roermond.

Een mooie houten of leren doos was een stuk mooier qua presentatie natuurlijk vooral als je een paar K er aan uit geeft.
Maar uiteindelijk beland die bij mij ook gewoon op zolder. :yum:

20 likes

Lekker zo’n chronomat………

1 like

Die sla ik even over…de zoveelste LE…

Hij is niet heel bijzonder… maar best mooi toch?

1 like

Mwoah…en een Boeing 747 LE… :thinking:

Ja dat is zo, beetje afgezaagd. Ik hoop wel dat ze meer gaan doen met de Cosmonaute! Dat vind ik echt wel een gaaf model. :smiley:

2 likes

Die nieuwe krijg je in Roermond inderdaad. Mijn Colt heb ik er twee weken gekocht mét een nieuwe verpakking. Ik heb nog om de oude gevraagd, maar die zeiden ze niet meer te hebben.

1 like

Waarom deze in het blauw gezet??? :joy::joy::joy:

13 likes

Ook al na zitten kijken! Jammer dat ze niet meer te verkrijgen zijn!

20 likes