Breitling Only Deel V

40 likes

Toch echt mooier dan de zwarte vind ik…

Die van mij is zwart met een zwarte band.

En hoe bevalt die tompj

1 like

Deze originele advertentie binnengekregen. Toch een stukje Navitimer geschiedenis. :airplane:

Helaas kan ik geen datum ontdekken. Maar aan het model te zien denk ik jaren 60. :face_with_monocle:

6 likes

Ziet er op zich wel sjiek uit zo in het bruin…maar een weekje bruin aankijken

13 likes

Lekker de Dikke Seawolf weer om

20 likes

Heel goed. Maat is top. Kleur is wel best heftig en even wennen als je allemaal zwarte of zilverkleurige platen gewend bent.

1 like

Komt ook beter tot z’n recht in de zomer denk ik. :crossed_fingers:

1 like

Heb mijn Breitling collectie verdubbeld vandaag. :partying_face::clinking_glasses::champagne:

(Zal ook wel een ex van iemand hier zijn verwacht ik)

31 likes

Heel mooi :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Beauty ubercool :ok_hand:t3:

1 like

Erg mooie Avenger!!

1 like

Ik denk niet mijn ex, of diegene heeft hem al weer doorverkocht. Blijft een mooi horloge en heb stiekem wel spijt dat ik mijne heb weggedaan. Maarja, je weet pas wat je mist als het er niet meer is.

3 likes

20 likes

Die Avenger bandit is echt mooi, en die 45 mm lijkt mij ook echt perfect :ok_hand:

1 like


Eerlijk er zijn toch geen mooiere banden dan de pilot band van breitling??

13 likes

Dankjulliewel!
Denk alleen dat ik er een zwart rubberen band op zet. Vind deze band er dik en stug nl.

@Madhouse ja zo heb ik er ook een paar ja. Hahaha.
Maar de Bandit is idd een speciale, titanium met die grijze wijzerplaat maakt hem echt anders.

Interessant om te zien dat Breitling zelfs op de site aangeeft dat ze gebruikmaken van een uurwerk van Tudor voor de SuperOcean Heritage.
Het had Tudor gesierd als ze hetzelfde hadden gedaan bij de Chrono. :roll_eyes:

3 likes

Ja prachtig zo’n pilot Bracelet……
Ben er al weken naar op zoek!!!

1 like