Breitling Only Deel V

Eerlijk zijn ze toch😁

Toevallig vanmiddag een screenshot gemaakt van de twee uurwerken naast elkaar. Breitling maakt er wel wat mooiers van dan de tudor

7 likes

Mee eens! Dat heeft Breitling natuurlijk altijd al gedaan. Het échte eigen uurwerk, de chronograaf B01 is ook al zo’n huzarenstukje. Helemaal met de nieuwe opengewerkte rotor. :drooling_face:

@Rutg3r heb je de SO Heritage trouwens nog gekocht vandaag? :smiley:

11 likes

Ja de B01 is prachtig.

Nou er was even een logistiek probleempje met het horloge dus hopelijk vd week.

1 like

Wat een prachtig staaltje vakmanschap!!! Ooit wil ik ook een Breitling met een open caseback

1 like

Ja bij de navitimer en chronomat zie je de B01 heel erg mooi

Je zou eigenlijk aftermarket open case backs moeten kunnen kopen Oid

1 like

De mooiste en de comfortabelste!

Ja mooi he! Ik moet ook nog een keer een Navitimer hebben met dit uurwerk. :star_struck: Dit was helaas een plaatje van het internet. :wink:
Volgende week ga ik eens kijken bij de Breitling Boutique. :v: Maar Breitling stelt eigenlijk nooit teleur in het echt.

2 likes

Ik weet niet hoelang witte broodweken eigenlijk duren, maar daar zit ik nog steeds middenin.
Deze :arrow_down: begin september vorig jaar gekocht, en sindsdien alles bijelkaar nog geen 2 weken van pols geweest :heart_eyes:

13 likes

Is ook mooi, maar je moet wel goede ogen hebben om alles goed te kunnen zien!
Op de foto’s is het altijd wat duidelijker en groter dan in het echt.

Hierbij nog een foto van mijn ex Chronomat.

13 likes

14 likes

De navitimer heeft een half open rotor. Daar zie je het allemaal net iets beter

Ooh wacht. Die postte Patrick net natuurlijk

Premier B01


Navitimer B01

14 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Trek je het allemaal nog een beetje Joey, met al dat Breitling geweld hier :joy: :joy:

2 likes

Het nieuwe model dan de oude heeft volgensmij het uurwerk zonder al te veel verziering.

Ja klopt. De nieuwe

3 likes

Ja hoor. Wordt alleen meer gemotiveerd om door te sparen om zo’n parel te kunnen kopen​:sunglasses::sunglasses:

3 likes

Ja maar echt. Heb geprobeerd een keer na wat gekloot met de service of ze niet de achterdeksel konden vervangen door een glazen. Immers kent de B0120 een variant met open deksel die minder vaak voor komt. Ze waren zo aardig om het aan het hoofdkantoor te vragen maar kreeg resoluut nee te horen vanuit daar. Dus nu vervangen ze steeds de achterdeksel ivm krassen maar een kleine aanpassing kan echt niet.

Als ze ooit grijs op te koop worden koop ik er gewoon een en wissel ze wel weer om als het voor service moet. Maarja heb er nog geen gezien.

1 like

precies kijk hier een foto van de oude 43 mm met open gewerkte deksel. Echt een verbetering.

6 likes