Interessant om te zien dat Breitling zelfs op de site aangeeft dat ze gebruikmaken van een uurwerk van Tudor voor de SuperOcean Heritage.
Het had Tudor gesierd als ze hetzelfde hadden gedaan bij de Chrono.
Ja prachtig zo’n pilot Bracelet……
Ben er al weken naar op zoek!!!
Eerlijk zijn ze toch😁
Toevallig vanmiddag een screenshot gemaakt van de twee uurwerken naast elkaar. Breitling maakt er wel wat mooiers van dan de tudor
Mee eens! Dat heeft Breitling natuurlijk altijd al gedaan. Het échte eigen uurwerk, de chronograaf B01 is ook al zo’n huzarenstukje. Helemaal met de nieuwe opengewerkte rotor.
@Rutg3r heb je de SO Heritage trouwens nog gekocht vandaag?
Ja de B01 is prachtig.
Nou er was even een logistiek probleempje met het horloge dus hopelijk vd week.
Wat een prachtig staaltje vakmanschap!!! Ooit wil ik ook een Breitling met een open caseback
Ja bij de navitimer en chronomat zie je de B01 heel erg mooi
Je zou eigenlijk aftermarket open case backs moeten kunnen kopen Oid
De mooiste en de comfortabelste!
Ja mooi he! Ik moet ook nog een keer een Navitimer hebben met dit uurwerk. Dit was helaas een plaatje van het internet.
Volgende week ga ik eens kijken bij de Breitling Boutique. Maar Breitling stelt eigenlijk nooit teleur in het echt.
Ik weet niet hoelang witte broodweken eigenlijk duren, maar daar zit ik nog steeds middenin.
Deze begin september vorig jaar gekocht, en sindsdien alles bijelkaar nog geen 2 weken van pols geweest
Is ook mooi, maar je moet wel goede ogen hebben om alles goed te kunnen zien!
Op de foto’s is het altijd wat duidelijker en groter dan in het echt.
Hierbij nog een foto van mijn ex Chronomat.
De navitimer heeft een half open rotor. Daar zie je het allemaal net iets beter
Ooh wacht. Die postte Patrick net natuurlijk
Trek je het allemaal nog een beetje Joey, met al dat Breitling geweld hier
Het nieuwe model dan de oude heeft volgensmij het uurwerk zonder al te veel verziering.
Ja hoor. Wordt alleen meer gemotiveerd om door te sparen om zo’n parel te kunnen kopen:sunglasses: