Breitling Only Deel V

Hoe bedoel je precies met steeds vervangen van het achterdeksel?

Én gepersonaliseerd met een gravure, zie ik dat goed?

Ben toen 4 keer in iets meer dan een jaar terug geweest waarbij die uitelkaar moest (Wet van Murphey). Volgensmij staat een aantal (altijd was een beetje overdreven van mij.) Deksel vervangen aangevinkt.

De wijze waarop de tekst gegraveerd is vind ik prettiger dan op de nieuwe manier gebeurd.

1 like

Jup voor toen iets meer als 8.000 euro (model was toen tussen volgensmij de 4500 en 5500 regulier.) Voor de mensen die op bezoek waren geweest in de fabriek. Toen niet kunnen doen. Toen het wel kon was het aanbod alweer verlopen. Enige 43mm variant met opengewerkte achterkant die ik ken van deze generatie.

Ja doen ze dat met de huidige acties met een laser? Persoonlijk had ik dat niet verwacht. Dit is idd dan een stuck netter.

Bedoel meer dat de tekst naar binnen “loopt”.

1 like

Nadeel van Breitling,vind ik,dat je ze zo slecht van je pols afkrijgt.

22 likes

Zonder rotor zie je nog meer van het uurwerk (in dit geval B09)! Mooi staaltje machinewerk.

18 likes

Dit is toch de Premier?

Ja, dat klopt helemaal :+1:

1 like

Is het een idee een fotosticker te (laten) maken van een open caseback en die erop te plakken. Zoiets zie je ook veel bij mobiele telefoons.
Niet helemaal wat je wilt, maar misschien een tijdelijk alternatief tot je wél slaagt in je missie of hebt geflipperd naar een NA mét…

4 likes

:joy::joy:

:rofl:kan nog best werken

Zit misschien wel handel in!
Alle Rollie dragers bijvoorbeeld, die nooit het prachtige huzarenstukje wat erin ligt kunnen zien…

1 like

Dat is een goeie. Waarom doet Rolex dat nooit? Of zijn er modellen geweest die t wel hadden

Niet dat ik weet.
En dat is best zonde, ze zien er altijd mooi uit op de foto’s.

20 likes

17 likes

Oehhh spannend, morgen om 09:30 mijn nieuwe B ophalen bij de juwelier. Mooi complementair aan mijn andere Breitlings en één om niet te missen. Morgen meer…

5 likes