Breitling Only Deel V

Zelfde mening hier de special band is een klasse apart heerlijk die diamond cut schakels💎

3 likes

Prachtig!!
Hier zijn voorganger….

21 likes

Jazeker, toch weer aan de Seawolf. Blijft toch een fijne duiker.

1 like

Switch naar de blood-diamond, gaat waarschijnlijk mee op vakantie volgende week :ok_hand:

20 likes

21 likes

Een duiker op leer, even de taboe doorbreken :shushing_face:

20 likes

De nieuwe superocean ga ik steeds mooier vinden, maar mijn persoonlijke mening over deze de superocean op leer. Nneehhhhh

2 likes

Het blijft echt een heerlijk fotogeniek horloge, ik blijf maar met het licht spelen en foto’s nemen :joy:

4 likes

Perfect toch? :+1:

Valt wel mee, ik heb al 5 hele dagen geen foto van de nieuwe gezien :wink:

1 like

Busted :grimacing: maar morgen doe ik hem weer om , heb vandaag een donkerblauwe trui aan en daar past de oude SuperOcean beter bij …

1 like

Nou niet helemaal, dit is een universele band van de markt… om te kijken of ik staal mooi vind
Nou dat vind ik en ben nu aan het zoeken naar een 350A of 354A

2 likes

Doen


21 likes

Vind die 354a mischien zelfs mooier zou als de prijs goed is meteen de hand afslaan.

Zijn er eigenlijk al meer leden op HF die de nieuwe Navitimer (behalve @tompj) hebben? Ik moest er even aan wennen, maar ik vind hem nu wel erg mooi. :heart_eyes: Ik zou niet een weten welk model ik nu het mooist vind. :face_with_monocle:

7 likes

Hmm lastig. Denk toch de tweede

Vond deze in het echt ook heel erg mooi.

12 likes

De reverse panda zou mijn keuze zijn.

1 like

Deze is ook mooi!

18 likes

Met gouden wijzers is de kers op de taart imho;

18 likes

Jazeker, ik heb deze variant. Erg fijne Navi. 46mm dus wel lekker duidelijk afleesbaar :slight_smile:

Vind het wel een beetje jammer dat de huidige generatie ‘dumbed-down’ is ten opzichte van de vorige generatie. Er is een rekenlineaal tussenuit gehaald. En die rekenlinealen zijn nu juist de charme van een Navi. Maar in ieder geval wel veel plezier van :+1:

16 likes