Breitling Only Deel V

Heel mooi! Nog lang getwijfeld over welke variant je zou nemen?
Ja het lijkt alsof Breitling een beetje af wil van de “drukke” dials. Je ziet dat bij alle modellen gebeuren.

1 like

Nee, niet heel lang over getwijfeld. Ik wilde in ieder geval niet een te ‘extreme’ kleur. Dat past een klassieke Navitimer wat mij betreft niet. Keuze was uiteindelijke tussen de traditionele zwarte wijzerplaat (reverse-panda) of deze blauwe. 46mm was geen echte keuze. 41mm en 43mm vind ik echt te klein voor mijn polsjes.

Ik heb sinds kort de nieuwe navitimer zilveren wijzerplaat 43 mm. Zal later de foto’s posten.

Allebei heel mooi ook. Maar het blauw is wel lekker fris.

Graag! Veel foto’s. :grin: Op dit moment vind ik de zilveren ook het mooist. Maar ik ben bang dat 43mm voor mij zelf te groot is… maar ik ga binnenkort eens passen.

Op marktplaats staat op dit moment een vol-gouden Navitimer, nieuw model, 43mm. :star_struck: Wel heel gaaf hoor. Ook tof dat Breitling de rotor ook rosé-goud heeft verguld. (Reden dat de rotor verguld is is omdat hij van het materiaal “tungsten” is. 2 x zo zwaar als lood. Tungsten geeft de rotor dus extra gewicht mee.)

5 likes

Staat ook hier in het blauw:

3 likes

Kleine wijziging van plannen. Het horloge was zoek… men snapte er niets van. Uiteindelijk na twee dagen zoeken besloten om ermee te stoppen en ik heb het horloge elders besteld.

Moet nu wel 3-4 weken wachten, maar dat mag de pret niet drukken

2 likes

Dat is wel een hele dikke😁

Waarom is de rotor eigenlijk van tungsten?
Dat is toch heel hard materiaal? Wat is daar de meerwaarde van op een rotor?

Erg mooi horloge Rutger….hoop dat het nu wel goed gaat

Mijn Breitling Montbrillant Datora leent zich uitstekend om er allerlei kleuren banden op te zetten.
En dankzij de Quick Switch op de banden kan ik super makkelijk en krasvrij wisselen tussen de banden.

7 likes

Heb je een ingezoomde foto van deze ‘Quick-Switch’ ?

Uiteraard… Even voor je gegoogeld :wink:

Zo’n simpel idee, maar zo handig en geniaal

2 likes

inderdaad heel simpel en doeltreffend. Ik ga ook eens naar die banden kijken :+1:

1 like

Bij horlogebanden.com zijn ze in de aanbieding en hebben ze veel keuze.

https://www.horlogebanden.com/Marc-Coblen-Horlogebanden-Bezels/Marc-Coblen-Horlogebandjes/

2 likes

20 likes

23 likes

:star_struck:

Straks eens een betere foto proberen te maken met wat beter licht …

20 likes

mooie band :ok_hand:
orgineel breitling?

1 like

Dat was precies ook mijn vraag :+1:. Die band ziet er mooi uit en zou goed passen bij mijn blauwe Navitimer

Thnx
Nee door CloverStraps laten maken.

1 like