Zullen we kwartetten?
Wat blijft dat pistache groen toch lekker zeg
Heb wel wat Breitlings versleten maar die Premier blijft toch veruit het meest bijzondere van allemaal. De combinatie van handopwinden, diameter en kleur is zo mooi.
Wat een privilege is het toch om met deze mooie horloges te kunnen lopen!
Aha je hebt gelijk. Heb ik blijkbaar gemist.
Ja mooi is die he. Tungsten is inderdaad heel hard, maar dus ook heel zwaar. 2 x zo zwaar als lood(zwaar). Ik denk dat dat wordt gedaan om de rotor extra gewicht mee te geven om rond te kunnen draaien en de barrel op te kunnen winden.
Je moet dit artikel maar eens doorlezen over het B01 movement van Breitling. Erg interessant.
Ik heb er eens één gehad op een Hamilton.
Is inderdaad handig met het wisselen, maar het “pennetje” brak bij bij al snel af.
Ik ben ook een beetje bang dat je het horloge sneller zou kunnen verliezen.
Ik ben ook niet zo’n “bandenwisselaar”
Persoonlijk vind ik dat er op een Breitling een originele Breitling band hoort, ik zou het Breitling logo op de gesp missen.
Uiteraard verschillen smaken nu eenmaal
Ik heb ook nog nooit andere banden dan Breitling aan mijn Breitling gehad. Overigens vind ik van alle banden de fabric canvas stap van Breitling het meest comfortabel.
ik zou het Breitling logo op de gesp missen.
[/quote]
Als je de juiste maat band besteld kan je de gesp/sluiting overzetten.
De Avanger Bandit is geen duiker en ook geen flieger toch, meer een military dacht ik zo. Dus ja daar mag leer op …
Dacht voor de tijd dat ik de originele strap in combinatie met die grote dikke verstelbare clasp echt gaaf zou vinden. Niet dus. Strap te dik en te log, kleur is ook niet echt top. En deze gave ruw grijs B&S strap had ik al in 20 mm en nu dus ook in 22 mm. Vind hem echt heel gaaf staan, de wijzerplaat kleur is nu veel sprekender.
Vind ik hé.
Geweldig setje😍
Dank je ben er ook heel blij mee.
De Breitling AD in Nijmegen had hem vorige week nog. Ik heb hem gepast en bekeken maar titanium is niet mijn ding. Voelt aan als een €100 horloge en het geluid wat de band maakt is het voor mij ook niet. Jammer want hij ziet er zeer goed uit vind ik.
Bij van Baal had ik idd een offerte aangevraagd op de Aero (mooie korting) maar ik had te lang zitten dubben en toen was ie weg Er komt er vast nog wel 1 op mijn pad.
Vandaag gezien dat ik toch een flinke kap (naast glas) in de bezel van mijn navi heb. Ooit iemand dit al proberen op te lossen?
A
arth horloge