Prachtig altijd die AR coating van Breitling
Sinds december in het bezit van de nieuwe Navitimer 43 mm. zilveren wijzerplaat.
Het was moeilijk een keuze te maken tussen de zwarte en de zilveren wijzerplaat, de zwarte wijzerplaat is de klassieke kleur zal altijd het meest gevraagd worden maar na drie keer passen gekozen voor de zilveren wijzerplaat die vind ik toch het mooiste en ben er nog steeds happy mee.
Elvis, toch die gele knaller gehouden?
Het is toch een plaatje
Ja voor nu wel inderdaad… het is een horloge welke je pas mist wanneer deze weg is.
Hele gave uitvoeringen van de chronomat.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de Engelse en Schotse versies.
Best mooi ja , ik vind persoonlijk Schotland ook het mooist , maar denk wel dat je spijt gaat krijgen als je een van deze Limited Editions koopt …tenzij je een enorme rugby fan bent misschien
Ben geen rugby fan dus niets voor mij. Zou wel leuk zijn geweest als er een editie zou zijn met een NL vlaggetje in 1 van de subials
Blauwe plaat is bizar elke licht val anders en 41 is voor mij perfect. Heel veel grote Breitlings gehad maar deze voel je niet eens.
Goedemorgen. Heeft er hier iemand toevallig een Chronolog 2019/2020 (Engels) liggen ter overname?
Voor de sfeer een fotootje van de start van de ochtend
Als er iemand hier op zoek is naar een SO Heritage 46 mm Wristcandy heeft er 1 staan
Heeeeeel erg fraai hoor. Die kleur groen staat hem goed