Ja ziet er leuk uit met dat beetje geel er in
Ik zeg: de 45mm. Inderdaad met die gele details en lekker opvallend
Dat ik er überhaupt nog over nadenk
De Avenger 45 chrono is eigenlijk een no-brainer. Hij is stoer en groot en heeft daarnaast de kleuren die Breitling voor mij typeren op de wijzerplaat. Ik ga volgende week, als ik mijn SuperOcean band ga ophalen, nog wel even passen maar ik gok dat het de 45 gaat worden.
Ik zeg alvast gefeliciteerd hahahaha
Dat zei ik! Die heb ik gehad. Er mooi horloge en is ook 45mm. Vandaar dat de stalen versie me ook gaat bevallen.
Wist ik.
Die gaat je zeker bevallen!
Zit te kijken voor een titanium bracelet voor mijne, maar ja 800,- …
Ik heb gisteren ook 550,- neergeteld voor de SuperOcean band. Soms gewoon doen, prijs vergeten en genieten van het moois om je pols.
Vanochtend een bezoekje gebracht aan de Breitling Boutique om de Navitimer eens vanaf dichtbij te bekijken.
Ik heb er een verslagje over gemaakt met wat foto’s… Mochten jullie het leuk vinden.
Die zilveren wijzerplaat is echt waanzinnig lekker hoor
Ja die zilveren was echt een winnaar. Zwarte dial met witte subdials is natuurlijk altijd mooi… maar er zijn al 100 merken die dat hebben. Dit is gewoon uniek en alsnog spot-on.
Heeft Breitling heel goed gedaan.
Helemaal mee eens , die wijzerplaat knalt je gewoon tegemoet wauw !
Edit : blauwe plaat met zwarte subdials is ook prachtig maar wordt door de zwarte band net iets te donker vind ik.
Ik zou de onderste pakken, dat geel doet het 'm
En alvast proficiat natuurlijk, ik ken jou ondertussen
En véél foto’s plaatsen hé
Been there, done that
Blijft 1 van de mooiere Breitlings, maar voor mij vooral een zomerse klok. Mijn vader draagt hem nu en die heeft hem fulltime om
Ken je vader niet… maar nu al een man naar mijn hart