Alles kan op deze klatser
Op leer, origineel Breitling
Of de canvas military (deze heeft mijn voorkeur trouwens )
Ja , die is echt perfect
Voor de Avenger is het inderdaad een perfecte band.
De grap is dat ik deze band had gekocht voor mijn Chronomat b01. omdat ik de Rouleaux band maar niet op maat kreeg, óf net te groot, óf net te strak (zit geen fijnafstelling op)
Maar op de Chronomat hoort gewoon de stalen band, dus na heel veel gedoe kwam ik er achter dat er één halve schakel in die band zit, die er uit, en hij past als gegoten
Ik moet allen nog eens 'n goede foto maken.
Ik zal die er ook eens op gaan zetten!
Ik heb vanmiddag de stalen band voor de SuperOcean 44 besteld. Zat al een tijdje in twijfel en nu toch besteld.
Ook een mooi inruil voorstel gekregen voor de Avenger 43. Ik neig deze in te ruilen tegen een Avenger Chrono 43 of 45. Die ga ik beiden passen als ik de stalen band ga ophalen.
Een andere optie is de Avenger 43 houden en kijken of ik een mooie 2e hands Bandit voor een mooie prijs kan vinden.
Ik ken dat, ik lijk zelf wel een pingpong bal.
Een “oude” Chronomat en / of een Navitimer (maar daar hik ik tegen de WR aan)
Dan is er nog de Superocean en ja, ook een Bandit, en dan heeft Jaap tot overmaat van ramp ook nog een mooie Crosswind liggen.
En dan te bedenken dat ik eigenlijk “maar” maximaal 4 Breitlings wil hebben en ik heb er al 2, en die mogen niet weg, dus inruilen is out of the question.
Keuzes, keuzes
Heel mooi… deze is 41mm dacht ik? Hoe draagt deze qua formaat?
Ik ben wat op zoek naar een quartz met blauwe plaat dat wat in elke setting past en goed zou staan zowel op leer als rubber en dan komt Breitling wel in beeld natuurlijk.
Ik had die van jou al opgemerkt en de A7438811, die is wel een stukje groter met 44mm
Hoe doet die blauwe plaat het in het dag/zonlicht?
Endlink 195A
Ik wil hem ook kopen, heb al wat prijzen binnen…
Beetje gunstige prijzen? Ik ga morgen naar van willegen juwelier den haag, ben ik tijdje geleden zeer fijn geholpen.
Iets met batterijen en analoog. Beide fijne tools!
Iemand een vergelijkbare Breitling-EV combinatie?
Zo is het maar net. Er gaat niets boven een lekkere koffie op de vroege ochtend. Helemaal met zo’n groene duik-klatser erbij
En ouderwetse actieradius
Ik wil het bij 3 houden, maar vrees dat dat onmogelijk is.
Gele endurance en witte tesla Y!
Binnenkort hopelijk een blauwe Superocean Heritage voor extra mechaniek
Dat is een klassieker. Wat is het model nummer?
Klopt! Uit de 90s. Het is een A30012.