Is idd denk maar het verstandigst :). Denk dat ik hem nu wel gevonden heb : https://chrono24.app/breitling/horlogeband-breitling-professional-iii-armband-20mm-superocean-ii-42--id8978046.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Dat is ook de adviesprijs van Breitling, bij de AD betaal je wel iets minder als je een goede band (leuke woordspeling) hebt met je AD
Dan morgen maar naar Rotterdam, daar zit een Breitling Boetique. Of geven ze daar zeker geen korting?
Het is dan wel een speciale Breitling winkel… maar uiteindelijk staat er gewoon S&C op de bon.
Ik denk dat je dat kunt vergeten. Je moet ook wel een beetje een relatie hebben met een AD
Deze klatser maar weer op staal gezet…
Ik ben nog op zoek naar een andere (leren) band. Iemand nog een goeie tip?
Ik heb deze klatser ook! Alleen mijn stalen band zit nog steeds nieuw in de verpakking.
Ik vind deze GMT eigenlijk alles staan. Ik heb de rubber band, de bruine en zwarte leren band en de antraciet canvas band. Alles staat hem goed en ik heb geen persoonlijke voorkeur.
De rubberen band heb ik er ook bij (met gesp). En ik heb ooit nog eens een cordura band door cloverstraps laten maken.
Mijn polsen zijn de afgelopen periode wat smaller geworden en ik vind de rubberen en cordura band inmiddels te lang.
Ik ga eens bij de AD informeren of de lederen band ook in kortere lengtes komt .
Die zijn er in small, normal en large: Brown novo nappa calfskin leather strap - 22 mm 437X | Breitling
Ook mooi de Militairy strap. Die heb ik op mijn Avenger 43.
Hier een overzicht van alle 22/20 straps van Breitling verkrijgbaar in small, normal en large
https://www.breitling.com/nl-en/straps/leather/?search%5Blugs%5D%5B%5D=24580
Ook mooi!!
Tnx voor de links.
Mijn pols meet +/- 16.5 cm.
Ik zit net op grens tussen small (135 t/m 160mm) en standaard (160 t/m 190mm) aanbevelingen van Breitling.
Ik heb de neiging om voor de small te gaan.
Iemand hier ervaring met de aanbevolen maatvoering en hoe deze in de realiteit om de pols valt?
Dit is wel op het randje qua formaat 🫣
Bij die omtrek gaat ook de lug-to-lug van je horloge nog af. Ik denk dat je echt naar small moet.
Terugsturen kan overigens prima bij Breitling mocht het niet passen.
Dat was mijn gedachte ook inderdaad. TNX voor de bevestiging.
Gisteren een Originele Breitling Crosswind Special band binnen gekregen
Gauw erop gezet……
En nu zal ik vertellen waarom het geen Wristshot is…… omdat de band een schakel te kort is voor mijn varkenspootjes…
Wie O wie heeft er een schakel te koop
Bandwissel… Ik ben nog een beetje zoekende wat ik met dit horloge wil.
Met
Een compleet rode strap is mij iets… te rood.
Dit staat 'm toch erg goed