Heel mooi zo
Hoeveel mm is die?
Breitling 46mm Apple 49mm. Is wel een geinig ding hoor die Apple Watch maar wordt voor mij nooit een dagelijkse drager.
Ja, ik vroeg mij al af waar die groene gebleven was… …
Die gaat echt nergens heen hoor , nog steeds super blij mee
Inderdaad, die was al minstens 3u niet meer voorbijgekomen in dit topic
7 uur
Punctueel Frank. Je nieuwe SO staat goed op tijd dus😉. Blijft een hele mooie!!
Haha , dank je wel Joey
We zijn gewoon allemaal jaloers hoor
Ik begin de nieuwe SuperOcean steeds meer te waarderen. Al weet ik nog steeds niet of hij wel bij mij zou passen. Heb hem inmiddels al een paar keer om gehad maar blijf stiekem mijn “oude” SuperOcean 44 beter bij mij passen.
Hij kan in mijn ogen wel prima naast de oude hoor , zijn redelijk verschillend maar het oude model blijft natuurlijk ook top.
Ze zijn zeker verschillend. Maar ik kan niet beiden hebben. Vind het nu al moeilijk kiezen wat ik om moet doen.
Dat is inderdaad waar ja luxeprobleem
Welke tool is dat?
De tool van het forum, van Arie
Heb 2 horloge’s en heb een vast ritme. Maar wil ooit nog een een 3e maar welke geen idee. Vindt de nieuwe SO supermooi. Maar wil ook wel graag ooit een GS. Keuzestress!!!
Is toch leuk Ik heb buiten een Breitling om een Omega Seamaster ( groene op rubber ) overwogen en een Longines Legend Diver ( grijze dial ) maar toch bleef het merk Breitling mij meer trekken, en toen ik de nieuwe groene SuperOcean in het echt zag was de zoektocht ten einde .
Maar de zoektocht naar een nieuw horloge blijft altijd leuk