Breitling Only Deel V

Ik heb naast de Avenger 45 Chrono en SuperOcean 44 ook nog een Avenger GMT. De GMT is ook echt een heel mooi horloge, maar waar de reeds ingeruilde Avenger 43 eerst de “mindere” van de drie was merk ik dat de GMT die positie heeft overgenomen.

Ik heb ook nog een Seiko Samurai en Steinhart Ocean One Ceramic GMT, maar die komen zelden nog de horlogedoos uit. Het scheelt dat het relatief wat goedkopere horloges zijn en geen brood eten. Ze liggen dus niet in de weg en zijn voor op vakantie of als ik voor werk naar het buitenland moet.

1 like

Ohhh een Steinhart!! Die blijft me stiekem ook aanspreken. Is niet te duur, zien er goed uit en met een ceramic bezel!?!?! Bang for buck, moeilijk te verslaan in mijn ogen. Ooit(misschien dit jaar) komt er een Steinhart binnen. Maar toch een GS blijft ook aantrekkelijk. Maar er zijn belangrijkere dingen in t leven zoals een eigen huis/appartement :grin:

Koop dan een davosa ipv. Steinhart dat is pas kwaliteit :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

17 likes

Heb ze opgezocht, en damn. Nu is de ‘need’ hoog​:joy::joy:. Bas, bij deze bedankt voor de aanbeveling en ook bedankt voor de jeuk weer aan te wakkeren om iets te kopen​:pensive::joy:

1 like

Wel 2 a 3x zo duur, maar verder mee eens. Al is de Steinhart voor mij een vakantie/werk horloge en dan is de Steinhart een prima horloge :wink:

Nu weer ontopic. Niet van de pols te krijgen op dit moment :star_struck:

27 likes

Mijn Breitling Navitimer 01 loopt teveel voor… Contact gehad met dealer… Moet terug naar Breitling…Nieuw van 03 feb 2023… grrr…daar hou ik niet van… COSC toch…grr

16 likes

18 likes

34 likes

19 likes

Vandaag is groen :green_heart:

28 likes

Wat balen voor je zeg met zo’n nieuw exemplaar. Wellicht in contact geweest met magneten? Tegenwoordig zitten overal magneten in zoals in iPhone, iPad, magsafe cases. Oppassen geblazen dus.

1 like

Mijn 3 Beauty’s

Eindelijk de “nieuwe” Crosswind special band erom en op maat….

afbeelding

21 likes

Lekkâh triootje Rich :+1::+1::+1:

2 likes

Balen! Hoeveel teveel?

Supermooie band, :sunglasses:

1 like

Been there! Had ik ook met mijn Navitimer8 met B01 uurwerk. Bijna 7 weken weg geweest maar nu loopt ie netjes +4 spd ipv 9. Toch apart dat zoiets blijkbaar regelmatig voorkomt bij Breitling. Blijft imo desondanks een mooi merk.

2 likes

Mijn Avenger GMT dus ook, ongeveer 8 seconden te snel.
Drie weken terug afgegeven bij de juwelier, nog onder garantie.
Nog even afwachten…

1 like

Succes, zal uiteindelijk wel goed komen. :+1:

1 like

Mijn eerste liefde voor een valentijn shot :grin::sunglasses:

12 likes