Breitling Only Deel VI

Daarmee ben ik de flanerende terrasjes koning…:smirk:

@PaulusB , dank voor het compliment

2 likes

Zijn er hier meer vintage Breitling bezitters?

28 likes

Is dat een Chronoliner? Wanneer mag het vintage genoemd worden? 25 jaar?

Ja tuurlijk

12 likes

Wat mij betreft wel :+1: Deze is 25

16 likes

Eh nee. Dit is een:

En hier meer info.

3 likes

Prachtig verhaal (en horloge)!

1 like

Vintage gaat zeldzaam worden denk ik met de nieuwe richtlijnen van Breitling omtrent service e.d.

De wijzerplaat van deze laat niet altijd de kleur zien. Maar ik vind de kleur prachtig. :heart_eyes:

19 likes

Vertel eens?

1 like

18 likes

Hoe meer foto’s ik ervan zie, hoe meer ik een B55 wil…

Ik begrijp het :grin:
Als ik er maar één zou moeten houden, zou het deze zijn. :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Ik begrijp dát ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik beschouw hem een beetje als een Aerospace 2.0.
Zelfde behuizing, maar beter afleesbare schermpjes (en meer functies?).

Jammer dat ze niet wat lager geprijsd zijn. Net wat te hoog om er ‘even’ zo bij te kopen… voor mij althans.

Zie ze ook niet zo vaak in het blauwe voorbij komen.

Met mijn toekomstige huis op de foto :grimacing:

25 likes

Vroeger kon je overal een beurtje doen en als er dan een kroon vervangen moest worden geen probleem ff bestellen bij Breitling. Maar nu levert Breitling niks meer dus je horloge moet naar Breitling. En aangezien ze verplichten dat sommige oude uurwerken geheel vervangen worden je al snel 2k betaald denk ik dat er veel vintage gaat verdwijnen.

1 like

Er zijn een heleboel extra functies, maar de meeste zijn nutteloos voor een ‘normaal’ persoon
Voor de prijs moet je zoeken en (veel) geduld hebben, de Night Mission heb ik eindelijk gevonden na 2 jaren voor een onverslaanbare prijs. Model van 2019 maar wel in nieuwstaat met rubber en titaan vouwsluiting

2 likes

Alles makkelijk instelbaar via de app :ok_hand:

3 likes

En waar moet ik dan aan denken? (Zonder direct te vertellen wat jij betaald hebt!)

2-2,5 of 4-4,5 waar ze er nu voor opstaan als laagste…

Ergens vind ik dat wel terecht. Premium merk mag ook premium onderhoud krijgen. Een Mercedes AMG kopen maar niet kunnen onderhouden vind ik hetzelfde.

2 likes