Gewoon lekker fout……hou d’r van
Dit is nog wel fout met een grote F
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Ik heb hem nu al weer 2 dagen om de pols en gok dat hij nog wel even blijft zitten.
Heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ben ook soms te hebberig, maar aan de andere kant ook erg blij met wat ik heb. De echte flipperitus ben ik wel vanaf.
Ik snap het niet zo goed hoor, Breitling heeft gewoon mooie klokken. Maar dat zal aan mij liggen dat ik het niet snap.
45mm is idd niet voor iedereen weggelegd. Maar zo draagt hij niet. Anyway, ik kan hem hebben en ben er toch wel erg blij mee.
Inruilen ga ik sowieso niet doen. Dan is je verlies nog groter. Laatst contact met Dux gehad, dat was om te janken. Hun goedrecht hoor want ze moeten hem ook verkopen, maar als inruiler is het om te janken.
De beste man was uiterst betrouwbaar en het is een prima auto. Lang leve Google Reviews want alleen op z’n naam afgaand was ik er nooit naartoe gegaan
Vind ‘r niets fouts aan hoor!
Mooi horloge, echt een Breitling zoals ik vind dat ie hoort.
Ook de hier een paar posts boven afgebeelde TT’er, prachtig! Zou ‘m graag en met trots dragen!
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/9/c/39c4e5590d5b78d1ba4c83c3a420d7a9e121ca0a.jpeg Deze misstaan de meeste kermis exploitanten ook niet🙃
Ik zal zoiets nooit kopen maar vind het wel gaaf😎
Ik wel. En draag hem met trots.
Ik praat er nooit over, maarre heb iedere keer weer moeite met kiezen
Schitterende SuperOcean blijft dat gefeliciteerd!
Rolex bij autoslopers
Geen dank. Geniet er van
Stuk voor stuk prachtige horloges!! Vooral de eerste. Daar zou ik best trots op zijn mocht ik die bezitten.
Kul, kitsch is deze, daar komt een Breitling nog niet aan de enkels:
Waaaaaattttt ??? Is die GS dat al niet meer?? Nee, serieus, heel mooi, dikke like !!
Prachtig !! En natuurlijk dikke proficiat !!!
Proficiat mooie outerknown.
Had hem ook gezien in het blauw
Hahaha, na 3 weken de GS om de pols nu weer tijd voor afwisseling.
En een zonnetje is het.