Breitling Only Deel VI

20 likes

Heel mooi, ik zou elke dag keuze stress hebben😅

1 like

Ja juist omdat ze zo groot hebben uitgepakt, had ik verwacht dat ze er meer mee zouden doen. Bijv. een reguliere Cosmonaute zonder platina bezel.

Nu zag ik nog wel dat ze een speciale Cosmonaute “Porco Rosso” editie hebben gelanceerd vorig jaar. Ik kan er verder maar heel weinig over vinden… en ik heb het idee dat het een Japan-only editie is geweest in hele beperkte oplage: 100 stuks. :face_with_monocle:

12 likes

Daar heb je een goed punt. Altijd nadenken over juiste horloge voor gelegenheid of afspraak :wink:

1 like

Prachtig !! :crazy_face: :heart_eyes:

Ben nog steeds op zoek naar een in nieuwstaat Cosmo van vorige gen (B02). Heb er wel wat op het oog maar 8-9K dus geen koopjes :grin:

Horloges als een Cosmo vind ik Breitlings nu juist bijzonder maken tov andere merken.

1 like

Toch mooier met staal. Tijdens het op maat maken even in de prachtige Van Baal boutique rond geneusd. De 46mm superocean is een goede kandidaat als volgende aankoop.

13 likes

Dat is dan toch een enkelband?

1 like

Breitling Superocean Heritage in het zonnetje.

17 likes

Nu de Avenger verkocht is (en zojuist netjes opgepoetst) is het armoe troef hier.
Nieuwe komt pas over een paar weken.
Dus van ellende dit ding maar weer omgeslingerd :joy: :joy:

14 likes

Jij hebt het maar slecht hè :sweat_smile:

1 like

22 likes

17 likes

Dat zonnetje is weinig van te zien. Even poetsen zou niet verkeerd zijn…

1 like

Tijd voor een zomers horloge. :grin: :desert:

14 likes

Kleine kinderen en hun vette vingers. Je moet er wat voor over hebben.

15 likes

Herkenbaar! Maar dit ziet er beter uit. Mooi horloge :wink:

1 like

Veel beter, Roy :sun_with_face:

1 like

Blancpain vs Breitling… een vergelijk van niets dit :joy: Maar wel een leuk plaatje :sunglasses:

19 likes

Vandaag m’n NA opgebaald.
Genieten!

36 likes