En natuurlijk deze andere ana-digi’s. Ook zo lekker
Nice!
Nu wit en geel er nog bij!
Ik blijf die schuine getallen prachtig vinden! Jammer dat die bij latere modellen verdwenen zijn.
Mooi Aerospace man!
Ja die geven het net een wat sportievere look ipv een militaire uitstraling naar mijn mening. De lume ervan is na twintig jaar ook nog verrassend goed
Is de B50 Cockpit, heerlijk apparaat. Licht, goed leesbaar en lekker aan de pols. Links is 1977
Ja helemaal eens, wel eens mee bezig geweest maar beiden heel moeilijk te krijgen in nieuwstaat
Toch niet op het strand gekocht hè……
Deze heb ik nog niet zo vaak gezien!
Ziet ze inderdaad weinig. Ook op Chrono 24 weinig aanbod. Maar dan heb je wel iets wat er niet veel is. Maar volgens mij is deze nagenoeg hetzelfde als de Superocean A13340, alleen een maatje groter.
Heb niets tegen quartz, maar kunnen jullie mij uitleggen wat de aantrekkingskracht is van de Aerospace?
Vind de bezel wel gaaf en de band ook mooi als ik de voorbeelden van RGS en Tilo hierboven bekijk, maar blijf het maar een vreemde combi van analoog en digitaal vinden. Ze verschillen ook niet noemenswaardig in prijs in vergelijking met Breitling modellen met een automatisch uurwerk.
Sorry, kan maar één reactie verzinnen hierop…
Een Aerospace ‘pakt’ je of niet. No in between naar mijn mening!
Even goede vrienden hoor!
Als u vaak van horloge wisselt, hoeft u zich misschien geen zorgen te maken dat u het elke keer opnieuw moet instellen.
Voor mij is de eenvoud aantrekkelijk. En ik vind het zo FIJN dat er GEEN secondewijzer op een Aerospace zit. Rust. Rust.