Dankje Chris!
Je moet ook bij 40% beginnen, dan zegt de AD, na een grove vloek en boos gezicht, 10, jij 30, AD 20, jij DEAL!
Dat heet ouderwets onderhandelen. Vroeger sloeg men er elkaar zelfs op de handen bij: handjeklap!
Beetje gechargeerd natuurlijk, je moet wel een band hebben met je AD en het is ook afhankelijk van het merk. Bij Breiting en Omega heb ik altijd zoân 15% korting gekregen. Bij Oris nog wat meer zelfs.
In Wageningen zat een gerespecteerde GD die âstandaardâ 20% gaf op Omega, Breitling, Chopard, etc. Weet niet of ie nog handelt?
Nee heb je, ja kun je krijgen. Je bent i.i.g. een dief van je eigen pinpas als je niets vraagt!
Met steeds meer Breitling Franchise shops zal de controle door Breitling zelf ook toenemen en zal de korting afnemen denk ik.
Bij Omega gebeurt hetzelfde, Omega probeert meer controle te krijgen door het dealer netwerk in te krimpen en grote dealers ( SC ) over te houden.
Omdat er dan nog nauwelijks onderlinge concurrentie is zal korting minder nodig zijn.
Oh wie is/was dat dan ?? Volgens mij zit hier alleen die Messink watches ofzoiets
Mijn broer heeft 3 jaar geleden bij Willem Wien watches in Wageningen zijn Omega gehaald.
Oh ja William Wien , oud schoolgenoot van me.
Heeft tegenwoordig een winkel met vinyl (LPâs ) in Wageningen, weet niet of hij nog in horloges handelt .
William Wien Watches.
Prachtig!!!
Klopt , hij heeft nog een website dus ik denk dat hij inderdaad nog in horloges handelt
Een vraag aan de kenners. Kan iemand me zeggen welke end links van stalen Breitling banden op de a17366 42mm (20mm lug breedte) passen? Heb het zelf (nog) niet kunnen vinden. Thanks!
Mooi ding. Typisch Breitling
Het is een breitling, die gaan niet kapot
Dat is waar, hij loop al 46 jaar