Breitling Only Deel VI

Zojuist sinds lange tijd geswitcht de stalen band. Twijfel om toch de rubberen band er weer aan te slingeren, die draagt zo lekker comfortabel.

21 likes

En dan met Arabic dail :heart_eyes:

4 likes

Ooooooo die wil ik ook wel
Net iets meer draag comfort dan de Seawolf Arabic

Foto uit de oude doos

15 likes

The color brothers :yellow_circle::orange_circle::sunglasses:

25 likes

Gave set :muscle:t2:

1 like

Altherr heeft de Avengers in de uitverkoop dus sla je slag
Voorbeeldje

12 likes

Deze was nieuw hoogglans, alles. Bij thuiskomst heb ik de band geborsteld en de lugs ook :sunglasses:

2 likes

Ja goed maar voor mijn cinderellapolsjes wel net-aan. De AR coating is fantastisch icm matte dial rode gmt wijzer en ouwe wings logo. Gewoon gaaf. Ik draag m te weinig merk ik nu

1 like

Ja arabic had ik achteraf ook wel gaaf gevonden.

1 like

Ze zijn alleen wat lastig te vinden

Bij deze uitvoering zit er minder tekst op de wijzerplaat en een gegraveerd logo op de caseback ipv de mooie grote wing
Het “Automatic” in het rood doet het wel voor mij :+1:

1 like

19 likes

Die met Arabic dail had ik op staal gekocht. Ik vond hem fantastisch op een bruine lederen Breitling band. De stalen band heeft hier altijd ingepakt in de la gelegen. Uiteindelijk het horloge weggedaan maar stiekem nog best een beetje spijt van.

5 likes

Hey dat is grappig, doet me denken aan een heftig kleurig Breitling setje wat ik lang geleden had. Weg gedaan en behoorlijk spijt van ……. :cry:

IMG_3049

21 likes

17 likes

Zo zie je ze niet vaak!

De kerstboom staat weer, meisje ook weer blij.

25 likes

Blijft toch een lekker ding hoor :wink:
Snap eigenlijk niet dat ik hem vorige week een paar te koop had staan :grimacing:

17 likes

24 likes

Het lijkt net een Meistersinger zo…🫣

21 likes