Breitling Only Deel VI

Lekker man :star_struck:

Oke, maar ehh, gave Breitling hoor!:+1:t2:

1 like

Ik doe met je mee met z’m neefje!

21 likes

23 likes

48 mm

1 like

Heel mooi deze Boutique editie !!

1 like

Heet dat niet “klatser” in het jargon…

2 likes

Ik heb op mijn SuperOcean Abyss een keer een vlek in de coating gehad door het zwemmen en zon. Was een soort kalk plekje. Toen is het glas netjes vervangen door Breitling. Maar verder herken ik het ook niet op mijn andere horloges.

Ik heb de 45mm hiervan en dacht toen je die zwart/wit foto’s poste dat je die ook had. Maar nu ik hem in kleur zie zie ik geen gele details die de 45mm versie heeft. Anyway, mooi horloge! Ook mooi dat je de beschermers nog op de lugs hebt zitten :smiley:

1 like

Ik heb de verhalen gehoord, en ook dat AR coating aan onderkant en bovenkant van het glas welliswaar enorm goed werkt maar ook mogelijke krasjes teweeg kan brengen. Zelf echter nog niets van gemerkt op mijn SO42. Ben er wel zuinig mee maar heeft toch wel al wat tikken gehad.

1 like

ja die vallen er vanzelf een keer af en dan is ie nog “nieuw”

Hele mooie Superocean!

Breitling wist 30 jaar geleden al heel goed wat het met geel aan moet!!
:yellow_heart:

19 likes

Na het vervangen van het glas nooit meer problemen gehad hoor. Het horloge was uit 2012 en heb hem al een paar jaar geleden verkocht. Ik heb nu sinds 1.5 jaar de nieuwe SuperOcean 44 en ook die ziet er gewoon goed uit.

Overigens vind ik de AR van Breitling echt super mooi. Heb ook een Omega Seamaster 300 en daar is de AR lang niet zo mooi als bij de Breiling.

2 likes

23 likes

Typisch gevalletje geweldig mooie klatser!!!

:+1:t2:

20 likes

Premier small second… zooo mooi!!!

1 like

Heb je überhaupt verzendkosten kunnen vinden op de site? Het zal wel aan mij liggen maar ik zie ze niet.

De groene lijkt mij erg goed op de SuperOcean OK te passen.

Ik heb deze NM nog liggen, ongebruikt maar wel 20 mm

3 likes

Sinds zondag eigenaar van een mooie SuperOcean. Super blij mee en veel positieve reactie’s al gehad. Na een aantal TagHeuers nu mijn eerste Breitling.

34 likes

Wat wil je er voor hebben, mits je hem verkoopt natuurlijk. :wink:

1 like