Breitling Only Deel VI

Die jongens hebben er geen verstand van :shushing_face:

7 likes

Het is naar mijn mening een prachtig merk met een fantastische heritage en inderdaad een zeer breed productaanbod. Echter heeft het op enig moment ook het stempel gekregen van horloges voor mensen in de ambulante handel etc. Nog steeds niets mis mee maar zo hebben meerdere merken met clichés te maken waardoor enkelen een onbewuste afkeer hebben. Ik kijk liever naar kwaliteit, afwerking en design. Zo zijn veel Rolex modellen niet mijn smaak, maar dat doet uiteraard niets af aan de fantastische kwaliteit (als willekeurig voorbeeld).

5 likes

Daarom vind ik het zo vreemd, er zijn zoveel verschillende stijlen Breitling dat het wel heel apart is dat je alles lelijk vindt .

5 likes

Inderdaad, dat wordt denk ik ingegeven door het cliché.

3 likes

In alle eerlijkheid vind ik het cliché eigenlijk wel leuk. Zakeljjk gezen kom ik veel Rolex, Patek e.d. tegen. Beetje tegendraads vindt ik dan wel weer lollig🤣. Maar nogmaals… er zijn zo waanzinnig veel (naar mijn smaak) modellen… ik was met kerst in de Breitling boutique in Bath en heb 3,5 uur modellen gepast. De een nog mooier dan de andere, wat een feest!

5 likes

Onwetendheid … je weet dan meteen met wat voor een geweldige horloge “kenner” je te maken hebt :wink:

25 likes

Prachtig met die groene plaat😀

1 like

Ik doe vandaag mee met Breitling groen :green_heart:

30 likes

Mooi groen is niet lelijk👍

3 likes

Deze vandaag weer eens….

27 likes

De nieuwe aanwinst van deze week :sunglasses:

30 likes

Nice👌. Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd wel mooi met een witte wijzerplaat.

1 like

Van harte mooie klok :blush::+1:

1 like

Mooie zomerse klok voor deze koude dagen :cold_face::+1::+1:

1 like

Mooie aanwinst :heart_eyes::ok_hand:

Gefeliciteerd! Fraie aanwinst met die prachtige witte wijzerplaat!

1 like

Zeer mooi horloge, op een zwarte lederen band nog mooier naar mijn mening.

1 like

Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Gaan we doen :sunglasses:

Wil ik ook eens proberen. Heb dezelfde in 41mm. Zie ik het goed dat de band dan 20mm moet zijn?